Spring naar bijdragen

Lay out verandering?


fastronald

Aanbevolen berichten

Ik zie bij het bekijken van een aantal site's dat de lay outs veranderd zijn en de logs zijn verdwenen.

Kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak van is? Ligt het aan mijn PC :P of is er iets met de server aan de hand.

Als voorbeeld :

http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCache...s.php?wp=GCWDEF

Deze geeft bij mij een verandering........in de lay out.

geo groeten............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie bij het bekijken van een aantal site's dat de lay outs veranderd zijn  en de logs zijn verdwenen.

Kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak van is? Ligt het aan mijn PC  :) of is er iets met de server aan de hand.

Als voorbeeld :

http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCache...s.php?wp=GCWDEF

Deze geeft bij mij een verandering........in de lay out.

geo groeten............

 

Snap er echt niets van :D ; Als ik hem via de outlook aanklik dan is hij wel normaal.

Maar via de kaart krijg ik toch een voor mij vreemde lay out de achtergrond is gewoon groen en de kleur van de aanklik buttons zijn ook groen!. Zelfs mijn eigen caches zien er niet normaal uit. Weet iemand hoe dit komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

check ff het volgende

 

In de DHZ pagina heb je de volgende tekst

 

Instellen browser voorkeuren

 

Op de pagina "DHZ: Browser voorkeuren" kan het standaard browsergedrag worden ingesteld.

Zo kan worden ingesteld of caches die worden geselecteerd op de cache kaarten moeten worden geopend in hetzelfde venster of in een nieuw venster. Deze optie wordt ook geboden voor een aantal navigatie items op de site.

 

Klik op de link "DHZ: Browser voorkeuren" voor de instellingen je krijgt dan een scherm waar je alles kan instellen

oa het volgende

 

Overige instellingen

Weergave cachebeschrijving op geocaching.nl (experimenteel)

Ongelimiteerde weegave statistics informatie

 

als er een vinkje staat bij Weergave........ haal dat dan weg, save de instellingen en probeer op nieuw

 

dat moet het zijn denk ik

 

JOhn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

check ff het volgende

 

In de DHZ pagina heb je  de volgende tekst

 

Instellen browser voorkeuren

 

Op de pagina "DHZ: Browser voorkeuren" kan het standaard browsergedrag worden ingesteld.

Zo kan worden ingesteld of caches die worden geselecteerd op de cache kaarten moeten worden geopend in hetzelfde venster of in een nieuw venster. Deze optie wordt ook geboden voor een aantal navigatie items op de site.

 

Klik op de link "DHZ: Browser voorkeuren" voor de instellingen je krijgt dan een scherm waar je alles kan instellen

oa het volgende

 

Overige instellingen

Weergave cachebeschrijving op geocaching.nl (experimenteel) 

Ongelimiteerde weegave statistics informatie 

 

als er een vinkje staat bij Weergave........ haal dat dan weg, save de instellingen en probeer op nieuw

 

dat moet het zijn denk ik

 

JOhn

 

 

John, als je een meid geweest was dan kon ik je wel zoenen. Zoals ze dat spreekwoordelijk wel eens zeggen. :D Ik heb je wijze raad opgevolgd en het werkt weer :) . Bedankt voor je hulp........

 

Dit draadje kan van mij wel weer dicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...