Spring naar bijdragen

Caches Omgeving Vinkel


De Roode Loper

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wij (ouders en zoon van 10) gaan tijdens de Pinkstervakantie een weekje naar Vinkel(oord). Uiteraard willen we daar ook enkele caches doen. Het liefst doen wij multies die niet langer zijn dan 4 a 5 km. De opdrachten/puzzles moeten ook voor een 10-jarige te doen zijn.

 

Het Odiliapeel Mysterie staat al op ons lijstje.

 

Wie heeft er nog meer leuke voorstellen.

 

Alvast bedankt

 

#enk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Wij (ouders en zoon van 10) gaan tijdens de Pinkstervakantie een weekje naar Vinkel(oord). Uiteraard willen we daar ook enkele caches doen. Het liefst doen wij multies die niet langer zijn dan 4 a 5 km. De opdrachten/puzzles moeten ook voor een 10-jarige te doen zijn.

 

Het Odiliapeel Mysterie staat al op ons lijstje.

 

Wie heeft er nog meer leuke voorstellen.

 

Alvast bedankt

 

#enk

 

Vinkel? Nooit van gehoord. Gelukkig is er die handige zoekoptie op de hoofdpagina.

Zo te zien zit je meer in de buurt van het Cachedorado dan in de buurt van Odiliapeel. Daar zitten een aantal pittige caches bij en een aantal oprapers, maar ook wat er tussen in.

Uit die categorie is "Heeswijk Castle" een aanrader.

"Toon Pakkewiel" is een eenvoudige korte multi niet zo ver daar vandaan.

 

Meer richting het oosten:

Een combinatie van dorp en natuur - "Nisseroi cache"

Natuur en weilanden - "Ons pap's kuusse-cache"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, u komt kamperen bij ons in de achtertuin :eek: .

 

Er liggen er genoeg, maar Bridges to bridges is zeker een aanrader en een tienjarige moet in ieder geval een moerasdraak gaan villen. Dat zijn er die zo even snel te binnen schieten. Mail anders maar als je specifiekere vragen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prins op het witte paard, pretwandeling, braille, goh teveel om op te noemen eigenlijk

 

Als ik het goed lees, moest het maar maximaal 5 km zijn en makkelijke opdrachten. Helaas vallen deze aan te raden caches dan af.

 

De moerasdraak is natuurlijk wel een aanrader en als je zelf die berekening op het eind doet is ook Bridge to Bridge een goeie.

 

En Roode Loper, het is soms handig om niet alleen de eerste zin van een bericht te lezen :eek:

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De genoemde camping is al sinds 6 jaar ons vaste vakantieoord, we zijn er vanaf 8 juli weer drie weken, leuk te horen dat er ook andere cachers heen gaan.

Er zijn inderdaad erg veel caches in de buurt daar. En zeker ook in jouw categorie. Ik zou wel vantevoren even de logs op sommige van die caches lezen.

Heeswijk castle was onze 100ste cache en is vooral leuk vanwege het prachtige kasteel, aanraders zijn ons inziens inderdaad zeker ook Louis Braille maar dat is een flink stuk werk en dan niet kwa afstand. Little bridges inderdaad ook erg fraai.

Er is heel erg veel keuze daar in de omgeving, zoals Engelenstede 1 en 2 (weet niet eens of ze nog bestaan) die op nog geen 3 km van de camping liggen.

Veel plezier wens ik jullie en hou ons plekkie vast schoon :eek:

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het plekkie toch even bijharken?

 

Groeten Haak

Kapitein Hark :blush:

 

ON TOPIC: We gaan 1 dagje cachen, want we willen nog zoveel meer doen in Brabant. Efteling, Beekse bergen etc.

 

Maar ik heb er een paar uitgedraaid: OdiliaPeel Mysterie, Prins op het witte paard, Heeswijk castle, Dutch Liberty (want daar rijden we langs volgens mij) en nog een paar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ON TOPIC: We gaan 1 dagje cachen, want we willen nog zoveel meer doen in Brabant. Efteling, Beekse bergen etc.

 

Maar ik heb er een paar uitgedraaid: OdiliaPeel Mysterie, Prins op het witte paard, Heeswijk castle, Dutch Liberty (want daar rijden we langs volgens mij) en nog een paar.

 

Als je die allemaal in 1 dag denkt te kunnen "halen" kom je volgens mij bedrogen uit, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.

 

Succes in ieder geval en welkom in de regio.

 

Groetjes Jan-Willem & Ingeborg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...