Spring naar bijdragen

Krijg mapsource niet meer geinstaleerd


Spider

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi

 

Ik heb pas hetzelfde probleem gehad en toen heb ik contact met garmin genomen hierover.

Die vertelde dat je maar 3 maal kan installeren en dan blokkeerd ie automatisch en omdat je dan opnieuw probeerd bij een foutmelding zit je zo op die 3 maal installeren.

 

Garmin heeft het voor mij weer voor een maal gedeblokeerd en kon ik hem daarna probleemloos installeren.

 

Hopelijk heb je er wat aan

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

 

Ik heb pas hetzelfde probleem gehad en toen heb ik contact met garmin genomen hierover.

Die vertelde dat je maar 3 maal kan installeren en dan blokkeerd ie automatisch en omdat je dan opnieuw probeerd bij een foutmelding zit je zo op die 3 maal installeren.

 

Garmin heeft het voor mij weer voor een maal gedeblokeerd en kon ik hem daarna probleemloos installeren.

 

Hopelijk heb je er wat aan

groetjes

Wat een stupide actie weer van Garmin. :thumbup:

Is hetzelfde wanneer je een auto koopt en na drie keer tanken blijkt de tankdop geblokkeert te zijn.

De garage zal hem voor jou dan nog één keer losdraaien. ;)

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij geldt die 'zoveel keer installeren' alleen maar voor Topo NL en Topo BE of DE (kweenie welke van de 2). Voor de City Navigator geldt die beperking niet, daar zit een beperking op de serial van je GPS.

 

En die registry zooi kan je ook bewaren zdat je op dezelfde PC de spullen weer terug kan zetten.

Maar als je gaat zoeken op het forum is dat soort dingen ongetwijfeld uitgebreid terug te vinden en anders kan je gaan zoeken op het forum van Waypoint in Notter. Daar is dat ook uitgebreid besproken.

 

 

Het gaat bij mij om het programmatje zelf dus inderdaad niet de kaarten.

 

Dus de instalatie van mapsource zelf!

 

knifemen

 

HKLM\Software\Garmin\Mapsource volgens mij

 

 

Ik moet dus als ik het goed begrijp deze map helemaal verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De installatie van mapsource is niet gelimiteerd. Als je dat 300 keer wilt installeren, ga vooral je gang.

 

En als dat in registry-land "map" heet, dan met je die hele map verwijderen ja. Ntuurlijk wel eerst een backup van je registry maken :thumbup: Voor het geval je iets fout doet of mijn informatie niet klopt. Maar dat is logisch als je registries gaat verbouwen

 

 

Xaa

 

Duizendmaal dank

 

Het is gelukt alleen nog kaarten erop en werkt weer

 

thx

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het staat in boxje hierboven knife !

 

 

Waar moet ik het register of registry bestand dan vinden?

 

Dat is bij mij dus het probleem want, ik moet dus het register bestand van mapsource verwijderen?

 

 

Dit probleem heb ik ook gehad. Mapsource verwijderen en opnieuw installeren hielp niet. Vervolgens heb ik het via windows gedaan. Windows maakt regelmatig herstelpunten en m.b.v. deze herstelpunten kan je teruggaan naar de situatie van voor het probleem. Dit heeft bij mij prima gewerkt ;) . Waar je wel voor moet oppassen dat je de data van al je caches ergens anders parkeert (USB-stick of CD-rom). Ik ben namelijk al mijn data kwijtgeraakt van caches die ik gereed had en welke ik had gelopen. Dat was even pech maar je leert er wel van. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...