Spring naar bijdragen

Eemshaven niet bereikbaar


Aanbevolen berichten

Omdat er de komende vrije dagen nogal wat cachers naar het mooie Groningen komen om de mooie Pronkjewail serie te doen plus een paar in de buurt gelegen rapers nog even een mededeling van huishoudelijk aard waar jullie den kik niet blij mee zijn.

 

Vanaf Donderdag (Hemelvaartsdag) tot en met Zondag is de Eemshaven slecht of helemaal niet bereikbaar, dit omdat er de jaarlijkse wegraces worden gehouden.

 

Dit houd dus in dat Pronkjewail 1, Noordoost 1 helemaal niet of heel slecht bereikbaar zijn en Pronkjewail 2 niet via de N33 en de N46 bereikbaar is, advies route is om via Uithuizermeeden te rijden.

 

Aangezien dat Pronkjewail 1 ook nogal belangrijk is voor het eindcoord van de bonus cache kunnen jullie ons natuurlijk altijd mailen op onderstaand e-mail adres krijgen jullie het cijfer dan kado, of geef even een belletje. (nummer van Twinlife en Sn@g staat op de noodlijst en op deze site.

 

(twinlife_snag@hotmail.com)

 

Gr Twinlife en Sn@g :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Buurman en VRIEND, zo als je weet gaan we mooi donderdag met een grote mooie boog om je mooie land heen om zo mooi ergens anders cache's te rapen, lekker puh

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das heel jammer want ik was een van de mensen die daar heen wilde, is er wat te regelen of kan je deze 's avonds of 's nachts bereiken.

 

Want zeg nou zelf het is niet frustrerender dan een cache niet te kunnen loggen omdat er een evelement is.

 

Wordt het bij de eigenaar thuis loggen een mogelijkheid ?

:punk::no::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in de loop van de middag weg en zal dan waarschijnlijk vrijdag of zaterdag daar komen. Heb ik het dan goed dat Alleen Noordoost 1 haast niet te bereiken valt?

Hoelaat beginnen die races op zo`n dag en tot hoelaat gaan ze door, misschien buiten die tijden is het wel mogelijk.

 

Ik ga om een uur of 14.00 uur weg

mijn nummer staat op de noodlijst voor evt het doorgeven?

 

groet

knifemen

patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in de loop van de middag weg en zal dan waarschijnlijk vrijdag of zaterdag daar komen. Heb ik het dan goed dat Alleen Noordoost 1 haast niet te bereiken valt?

Hoelaat beginnen die races op zo`n dag en tot hoelaat gaan ze door, misschien buiten die tijden is het wel mogelijk.

 

Ik ga om een uur of 14.00 uur weg

mijn nummer staat op de noodlijst voor evt het doorgeven?

 

groet

knifemen

patrick

 

Je kunt ons altijd belle, maar NO1 kun je vergeten. Daar kom je zelfs niet als de races niet daadwerkelijk gereden worden, tenzij je bereid bent om vanuit NO2 langs de dijk te gaan wandelen (oakweg 10km heen en terug) :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...