Kruimeldief Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Er is weer eens een "hopelijk" nuttige software update voor de 76 serie downloadpagina voor de 76S Changes made from version 3.70 to 3.90: * Improve WAAS search and selection process. Voor meerdere GPSr is de afgelopen paar maanden nieuwe softwareupdates verschenen: Alle softwareversie kun je hier bekijken.
Spider Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Garmin bestookt de GPS bezitters vrijwel maandelijks met nieuwe firmware, had net versie 2.60 en beta 2.62 eropstaan. Komen ze nu opnieuw met 2.70 versie. Heb 'm maar meteen erop gezet. (kleine ''verbetering'' tov eerdere updates, zoals de tijdsinsteling) maar mis met de nieuwe update wel de mogelijkheid om tracks op het geheugenkaartje op te slaan.
Kruimeldief Geplaatst 12 mei 2006 Auteur Geplaatst 12 mei 2006 Garmin bestookt de GPS bezitters vrijwel maandelijks met nieuwe firmware, had net versie 2.60 en beta 2.62 eropstaan. Komen ze nu opnieuw met 2.70 versie. Heb 'm maar meteen erop gezet. (kleine ''verbetering'' tov eerdere updates, zoals de tijdsinsteling) maar mis met de nieuwe update wel de mogelijkheid om tracks op het geheugenkaartje op te slaan. <{POST_SNAPBACK}> Maandelijks? Was het maar waar. De laatste, hopelijk zinvolle, update voor de 76S (want daar gaat het in deze topic over) is al meer dan een jaar geleden.
gr2 Geplaatst 12 mei 2006 Geplaatst 12 mei 2006 Meteen maar even mijn 76S opgewaardeerd met deze nieuwe software. Het wachten is nu nog op een instelmogelijkheid voor het moment van overspringen naar het volgende routepunt.
Kruimeldief Geplaatst 12 mei 2006 Auteur Geplaatst 12 mei 2006 Meteen maar even mijn 76S opgewaardeerd met deze nieuwe software. Het wachten is nu nog op een instelmogelijkheid voor het moment van overspringen naar het volgende routepunt. <{POST_SNAPBACK}> Ik zie vooraleerst nog geen verschil
rwvdknoop Geplaatst 15 mei 2006 Geplaatst 15 mei 2006 Hallo, Wat mij opvalt m.b.t. mijn GPSMap76CSx is dat vanaf firmware 2.70 (ook met firmware 2.71 beta) de toetsen vertraagd reageren; het duurt even voordat je het juiste schermpje krijgt. Ik heb het dan niet over het schermpje dat de kaart weergeeft. Wellicht zijn er meer mensen die dit hebben ondervonden.... Gr., Roel
KarelKraak Geplaatst 15 mei 2006 Geplaatst 15 mei 2006 Hallo, Wat mij opvalt m.b.t. mijn GPSMap76CSx is dat vanaf firmware 2.70 (ook met firmware 2.71 beta) de toetsen vertraagd reageren; het duurt even voordat je het juiste schermpje krijgt. Ik heb het dan niet over het schermpje dat de kaart weergeeft. Wellicht zijn er meer mensen die dit hebben ondervonden.... Gr., Roel <{POST_SNAPBACK}> Bij mij gebeurt af en toe hetzelfde, alleen dan bij de 60CSx Maar die 'problemen' begonnen bij mij niet bij het installeren van firmware 2.70 maar bij het in gebruik nemen van een 1 Gb geheugenkaartje...
rwvdknoop Geplaatst 15 mei 2006 Geplaatst 15 mei 2006 Ik heb er inderdaad een 1 Gb. mem. in zitten. Maar ik kan me niet herinneren dat ik bij firmware 2.60 dezelfde 'vertragingen' had als met versie 2.70 of 2.71beta. Overigens is dit niet elke keer zo; soms wat meer dan anders...... Voor de rest werkt de GPSMap76CSx als een speer.... gr., Roel Hallo, Wat mij opvalt m.b.t. mijn GPSMap76CSx is dat vanaf firmware 2.70 (ook met firmware 2.71 beta) de toetsen vertraagd reageren; het duurt even voordat je het juiste schermpje krijgt. Ik heb het dan niet over het schermpje dat de kaart weergeeft. Wellicht zijn er meer mensen die dit hebben ondervonden.... Gr., Roel <{POST_SNAPBACK}> Bij mij gebeurt af en toe hetzelfde, alleen dan bij de 60CSx Maar die 'problemen' begonnen bij mij niet bij het installeren van firmware 2.70 maar bij het in gebruik nemen van een 1 Gb geheugenkaartje... <{POST_SNAPBACK}>
Aanbevolen berichten