Spring naar bijdragen

Team naam veranderen in forum


Team Ace Pro

Aanbevolen berichten

Misschien dat het antwoord op mijn vraag al ergens op het forum staat, maar ik kan het niet vinden.

Hier is mijn vraag, wij hebben op Geocaching.com onze team naam veranderd van Cor & Pea naar Ace Pro.

Hoe verander ik dit in het forum op geocaching.nl? Ik vind het wel zo leuk dat wanneer ik iets schrijf op het forum er dan wel goede (nieuwe) team naam bij komt te staan.

Bedankt alvast voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier is mijn vraag, wij hebben op Geocaching.com onze team naam veranderd van Cor & Pea naar Ace Pro.

Hoe verander ik dit in het forum op geocaching.nl?

 

 

 

Gewoon Kruimeldief bellen.....

 

Maar, refresh je pagina eens......

 

Ok, is dus erg simpel :crybaby: Maar... moet ik een naamsverandering doorgeven aan jou of gaat het automatisch?

Ik zie op mijn DHZ account info pagina wel staan dat Ace Pro gekoppeld is aan de gc.nl forum naam, maar bij gc.com nickname staat nog steeds de oude naam. Verandert dit ook automatisch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nadat ik dit bericht las, je naam op gc.nl veranderd. Dus niet automatisch, maar handmatig :crybaby:

 

Op gc.com moet en kun je dat zelf doen. Ik meende begrepen te hebben in je eerste bericht dat je dat al gedaan had.

 

Als je jouw accountnaam op gc.com hebt veranderd en er staat nog steeds de oude, dan heb je het of niet goed gedaan, of je moet even uitloggen en weer inloggen.

 

Op GC.com is dat: http://www.geocaching.com/my/details.aspx, Oude naam veranderen in nieuwe naam, password invoeren en Update Account klikken.

 

Het verschil zit hem hier in dat op gc.nl heb je wel een (forumlid)nummer, maar ben je een naam.

Op gc.com heb je wel een (account)naam, maar ben je een nummer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik denk dat ik het begrijp. Overigens had ik onze team naam al veranderd op gc.com.

Misschien dat ik veel te gehaast ben en dat het gewoon wat tijd nodig heeft.

Ik weet nu in ieder geval dat ik Kruimeldief even een berichtje moet sturen als ik onze naam op gc.nl wil veranderen.

Bedankt voor de hulp zover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik denk dat ik het begrijp. Overigens had ik onze team naam al veranderd op gc.com.

Misschien dat ik veel te gehaast ben en dat het gewoon wat tijd nodig heeft.

Ik weet nu in ieder geval dat ik Kruimeldief even een berichtje moet sturen als ik onze naam op gc.nl wil veranderen.

Bedankt voor de hulp zover.

 

 

Wij hebben hetzelfde probleem.... was eerst WEN-D maar nu Cache Getters.

Op GC.com is dit aangepast maar op GC.nl krijg ik het niet voor elkaar :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, wil er nog iemand een andere naam?

 

Jip en Janneke is een feit.

 

{OFFTOPICMODE ON}

@Ruud, helaas is de naamsverandering van Biertjuh in Wijntjuh niet mogelijk. De naam bestaat al. Schijnt eigendom te zijn van ene Marja...

Laat haar dan ook via haar eigen account inloggen, dan heb je dat probleem ook niet.

De Fee kan niet eens als Kruimeldief online komen. Ik heb er al een hekel aan als ze de telefoon aanneemt en zegt "Met de assistente van mijnheer A", terwijl ik helemaal niet A heet.

{OFFTOPICMODE OFF}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...