Team Ace Pro Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Misschien dat het antwoord op mijn vraag al ergens op het forum staat, maar ik kan het niet vinden. Hier is mijn vraag, wij hebben op Geocaching.com onze team naam veranderd van Cor & Pea naar Ace Pro. Hoe verander ik dit in het forum op geocaching.nl? Ik vind het wel zo leuk dat wanneer ik iets schrijf op het forum er dan wel goede (nieuwe) team naam bij komt te staan. Bedankt alvast voor de hulp.
Kruimeldief Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Hier is mijn vraag, wij hebben op Geocaching.com onze team naam veranderd van Cor & Pea naar Ace Pro. Hoe verander ik dit in het forum op geocaching.nl? <{POST_SNAPBACK}> Gewoon Kruimeldief bellen..... Maar, refresh je pagina eens...... Klaar terwijl u wacht
Team Ace Pro Geplaatst 24 april 2006 Auteur Geplaatst 24 april 2006 Hier is mijn vraag, wij hebben op Geocaching.com onze team naam veranderd van Cor & Pea naar Ace Pro. Hoe verander ik dit in het forum op geocaching.nl? <{POST_SNAPBACK}> Gewoon Kruimeldief bellen..... Maar, refresh je pagina eens...... <{POST_SNAPBACK}> Ok, is dus erg simpel Maar... moet ik een naamsverandering doorgeven aan jou of gaat het automatisch? Ik zie op mijn DHZ account info pagina wel staan dat Ace Pro gekoppeld is aan de gc.nl forum naam, maar bij gc.com nickname staat nog steeds de oude naam. Verandert dit ook automatisch?
Kruimeldief Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Ik heb nadat ik dit bericht las, je naam op gc.nl veranderd. Dus niet automatisch, maar handmatig Op gc.com moet en kun je dat zelf doen. Ik meende begrepen te hebben in je eerste bericht dat je dat al gedaan had. Als je jouw accountnaam op gc.com hebt veranderd en er staat nog steeds de oude, dan heb je het of niet goed gedaan, of je moet even uitloggen en weer inloggen. Op GC.com is dat: http://www.geocaching.com/my/details.aspx, Oude naam veranderen in nieuwe naam, password invoeren en Update Account klikken. Het verschil zit hem hier in dat op gc.nl heb je wel een (forumlid)nummer, maar ben je een naam. Op gc.com heb je wel een (account)naam, maar ben je een nummer...
Kruimeldief Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Ik heb nog even nagelezen wat je schreef en ben tot de conclusie gekomen dat op DHZ van gc.nl de naam bij gc.com nog staat onder de oude naam.. Dit veranderd automatisch. FF geduld. Als het morgen nog niet veranderd is dan ff mailen naar dhz@geocaching.nl. Op DHZ heb ik geen ingang
Mr.Chaos Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 (bewerkt) Misschien wel handig om te weten: vanaf 15 mei 2006 is het op GC.com niet meer mogelijk je username te veranderen. Waarom? Kijk maar: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=130149 24 april 2006 bewerkt door Mr.Chaos
Kruimeldief Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Klopt als een bus dus. Het lijkt er sterk op dat log entries dan niet gemoved kunnen worden, wat betekent dat je als jij je naam wilt veranderen, je aantal found its als getal kwijt bent.
Team Ace Pro Geplaatst 24 april 2006 Auteur Geplaatst 24 april 2006 Ok, ik denk dat ik het begrijp. Overigens had ik onze team naam al veranderd op gc.com. Misschien dat ik veel te gehaast ben en dat het gewoon wat tijd nodig heeft. Ik weet nu in ieder geval dat ik Kruimeldief even een berichtje moet sturen als ik onze naam op gc.nl wil veranderen. Bedankt voor de hulp zover.
Cache Getters Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Ok, ik denk dat ik het begrijp. Overigens had ik onze team naam al veranderd op gc.com.Misschien dat ik veel te gehaast ben en dat het gewoon wat tijd nodig heeft. Ik weet nu in ieder geval dat ik Kruimeldief even een berichtje moet sturen als ik onze naam op gc.nl wil veranderen. Bedankt voor de hulp zover. <{POST_SNAPBACK}> Wij hebben hetzelfde probleem.... was eerst WEN-D maar nu Cache Getters. Op GC.com is dit aangepast maar op GC.nl krijg ik het niet voor elkaar
Kruimeldief Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Oefening baart kunst WEN-D (of is het Cache Getters?)
Biertjuh Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Ik zou BIJNA, let wel BIJNA zeggen, verander die van ons maar in Wijntjuh , dan kan ik haar overal de schuld van geven Ruud
Jip en Janneke Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Wij hebben onze naam al vrij snel veranderd van piewie1983 naar Jip en Janneke. Als we cachen en loggen etc. klopt dit. Maar alleen bij het forum niet. Zou dit alsnog veranderd kunnen worden? Alvast bedankt!
Kruimeldief Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Hmmm, wil er nog iemand een andere naam? Jip en Janneke is een feit. {OFFTOPICMODE ON} @Ruud, helaas is de naamsverandering van Biertjuh in Wijntjuh niet mogelijk. De naam bestaat al. Schijnt eigendom te zijn van ene Marja... Laat haar dan ook via haar eigen account inloggen, dan heb je dat probleem ook niet. De Fee kan niet eens als Kruimeldief online komen. Ik heb er al een hekel aan als ze de telefoon aanneemt en zegt "Met de assistente van mijnheer A", terwijl ik helemaal niet A heet. {OFFTOPICMODE OFF}
Twinlife Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Ik zou BIJNA, let wel BIJNA zeggen, verander die van ons maar in Wijntjuh , dan kan ik haar overal de schuld van geven Ruud <{POST_SNAPBACK}> Verander hem nu maar gewoon in Wijntjuh, ze krijgt nu ook al overal de schuld van..... Gr Twinlife
Biertjuh Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 @Ruud, helaas is de naamsverandering van Biertjuh in Wijntjuh niet mogelijk. De naam bestaat al. Schijnt eigendom te zijn van ene Marja... Marja en voor Twinnie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden