buxx Geplaatst 8 april 2006 Geplaatst 8 april 2006 (bewerkt) Ik heb afgelopen week een nieuwe cache gemaakt die momenteel wacht op goedkeuring, maar toch wil ik hem alvast aan jullie voorleggen. Het is een cache geinspireerd op podcasting en soundseeing tours. Ik heb met m'n MP3 speler de cache live opgenomen. Om hem te lopen moet je luisteren waar ik lang ben gekopen. Check: Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ikzelf vindt het in ieder geval vernieuwd en kan me nog veel meer van dit soort caches voorstellen. In de vorm van verkapte stadwandelingen bijvoorbeeld. Wellicht ligt er een een nieuwe markt op. 23 april 2006 bewerkt door buxx
MCMAL Geplaatst 8 april 2006 Geplaatst 8 april 2006 Op zich wel een aardig idee. Echter een half uur vind ik wel wat lang, een cache zou in maximaal 5 minuten beschreven moeten kunnen zijn door alleen de highlights te melden. Beetje vergelijkbaar met een museumaudiotour dus, je hoeft alleen te luisteren op het moment dat het interessant voor je is.
steensnoeper Geplaatst 8 april 2006 Geplaatst 8 april 2006 (bewerkt) Het MP3 bestand wil bij mij even niet binnenkomen. (of ik heb weer geen geduld genoeg? ) Maar ik neem aan dat je zo iets als dit bedoeld? "Listen To The Message" of zoals deze Rondleiding Kasteel Almere Ja grappig, ik zou de cache zeker een keer lopen 8 april 2006 bewerkt door steensnoeper
buxx Geplaatst 8 april 2006 Auteur Geplaatst 8 april 2006 Die 'listen to the message' is niet heel erg compatible, heb een Mac hier en kan dus niet met een .exe bestand. Maar ik denk dat er in dat bestand een paar gesproken aanwijzingen zitten? Op zich wel vergelijkbaar dus, maar toch net iets anders. De mijn is live. Als ik de opname korter zou maken, dus de 5 min. optie, en enkel de highlight gebruik dan verliest het denk ik z'n charme. Je kunt dan net zo goed even dorspoelen naar de volgende aanwijzing, dat gaat met de mijn een stuk moeilijker omdat je niet weet wanneer de volgende aanwijzing komt. Met de methode zoals ik heb gebruikt moet je in hetzelfde tempo lop als ik hem heb uitgezet.
koedeboe Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 Ik vind het een goed initiatief. Eens wat anders. Kun je meteen een boel extra informatie over de stad kwijt... Met andere woorden: ga zo door! Graag even melden als de cache goedgekeurd is. Misschien eens een reden om naar het Noorden af te reizen. Er gaat immers niet bven Groningen (behalve de Tuin van Nederland= OV natuurlijk )!
buxx Geplaatst 9 april 2006 Auteur Geplaatst 9 april 2006 De reviewer zag de cache wel zitten, dat was niet het probleem. Probleem is wel dat ik er een virtual van wilde maken, dus gegevens van een object aan mij doorgeven om te loggen. Maar het hele virtual gebeuren is in de ban, er mogene dus geen nieuwe meer bijkomen. Ik ga dus komende week een fysieke cahce er meer leggen en de laatet 5 minuten van de opname opnieuw doen, ik laat het jullie weten als ie actief is.
Kruimeldief Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 En dan is de reviewer het weer niet met de eindplek eens en dan kun je weer je MP3 gaan aanpassen... Vervelende lui die reviewers Wie het laatst lacht, heeft een kunstgebit.
SunOne Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 Leuk idee, Als hij in de buurt is ga ik um zeker proberen.
jojonl Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 ik weet dat ze in belgie al op zo'n soortgelijke manier een fietstocht organiseren vanuit de 'vvv'; lijkt me dat er wel toekomst in zit, alleen inderdaad: je moet het niet verplicht de hele tijd hebben hoeven aanstaan, maar alleen op bepaalde punten informatie krijgen.
koedeboe Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 Ik ga dus komende week een fysieke cahce er meer leggen en de laatet 5 minuten van de opname opnieuw doen, ik laat het jullie weten als ie actief is. <{POST_SNAPBACK}> Goed idee! Ik doe mee! De Ipod ligt klaar voor de start! Regels zijn nu eenmaal regels. Een 'echte' is natuurlijk ook net zo leuk. Buxx, alle lof voor je vasthoudendheid !
buxx Geplaatst 10 april 2006 Auteur Geplaatst 10 april 2006 Dankj e, dat schept de burger moed. Ik denk dat ik hem morgen ga aanpassen, laatste stukje opnieuw lopen en dan even wat knippen en plakken. Ik hoop dat ie komend weekend gereed is.
buxx Geplaatst 23 april 2006 Auteur Geplaatst 23 april 2006 Ik heb inmiddels de cache aangepast, het is geen virtual meer, want die mogen niet meer. En ik heb er een intro en een outro aan toegevoegd. Het is nu alleen nog maar wachten op de definitieven goedkeuring. http://members.home.nl/buxx/geocaching/buxx04.mp3
buxx Geplaatst 24 april 2006 Auteur Geplaatst 24 april 2006 De cache is live, ik ben erg benieuwd naar de eerste reacties. http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCV891
Aanbevolen berichten