gr2 Geplaatst 30 maart 2006 Geplaatst 30 maart 2006 Is er iemand die een gdb-bestandje voor mij kan omzetten naar EasyGPS?
LTeunis Geplaatst 30 maart 2006 Geplaatst 30 maart 2006 Is er iemand die een gdb-bestandje voor mij kan omzetten naar EasyGPS? <{POST_SNAPBACK}> In Mapsource kan je toch kiezen voor opslaan als .... gpx? LTeunis
Happy Rabbit Geplaatst 30 maart 2006 Geplaatst 30 maart 2006 Is er iemand die een gdb-bestandje voor mij kan omzetten naar EasyGPS? <{POST_SNAPBACK}> Ja dat kan.....
gr2 Geplaatst 30 maart 2006 Auteur Geplaatst 30 maart 2006 ?? Kan ik dat openen met Mapsource dan? Kan ik hier niet proberen want ik heb hier geen Mapsource, thuis wel. Ik krijg dat bestand toegezonden met een gratis te downloaden programma, maar het bestand is te groot voor de gratis versie, alleen de betaalde versie (55 euri) kan het openen. Wat te doen.
gr2 Geplaatst 30 maart 2006 Auteur Geplaatst 30 maart 2006 OK Happy Rabbit, ik ga even over op PM dan. Dank alvast.
gpsgek Geplaatst 31 maart 2006 Geplaatst 31 maart 2006 Hey Gr. 2, Met een beetje googlen kwam ik erachter dat je met GPS Mapedit gdb bestanden kunt omzetten naar gpx. Zie hier GPS Mapedit: http://www.geopainting.com/en/ Groetjes, Martijn
gr2 Geplaatst 31 maart 2006 Auteur Geplaatst 31 maart 2006 Happy Rabbit heeft me uit de brand geholpen. Dank daarvoor. Ook dank aan LTeunis, Mumzle en MSteenwijk. Cairnteam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden