Team Oosterom Geplaatst 17 maart 2006 Geplaatst 17 maart 2006 Ik wil graag een paar caches gaan neerleggen in de gemeente Utrecht. In deze gemeente liggen al een aantal caches. Kan iemand mij wellicht vertellen of er toestemming is om in deze gemeente caches te leggen? Heeft iemand ervaringen met de gemeente Utrecht om toestemming te verkrijgen?
BigFurryMonster Geplaatst 7 april 2006 Geplaatst 7 april 2006 Heb ook wel interesse hierin! Ik ga misschien naar Utrecht verhuizen
Kruimeldief Geplaatst 7 april 2006 Geplaatst 7 april 2006 Ik wil graag een paar caches gaan neerleggen in de gemeente Utrecht. In deze gemeente liggen al een aantal caches. Kan iemand mij wellicht vertellen of er toestemming is om in deze gemeente caches te leggen? Heeft iemand ervaringen met de gemeente Utrecht om toestemming te verkrijgen? <{POST_SNAPBACK}> Voor iedere cache zul je apart toestemming moeten vragen. Het is geen regel dat er een algemene toestemming is.
Mr.Chaos Geplaatst 7 april 2006 Geplaatst 7 april 2006 Heb ook wel interesse hierin! Ik ga misschien naar Utrecht verhuizen <{POST_SNAPBACK}> Goed nieuws! Kan ik je hokje bij hokjesgeest dan adopteren??? ;) Oeps
BigFurryMonster Geplaatst 8 april 2006 Geplaatst 8 april 2006 Goed nieuws! Kan ik je hokje bij hokjesgeest dan adopteren??? Jazeker! Zie http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6270323207
Team Oosterom Geplaatst 9 april 2006 Auteur Geplaatst 9 april 2006 (bewerkt) Jammer dat er alleen off topic gereageerd wordt. muv kruimeldief 9 april 2006 bewerkt door Team Oosterom
BigFurryMonster Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 Mijn tip: PM de geocachers die caches in Utrecht hebben even. Het zijn er niet zo erg veel (zeker niet vergeleken met bv. het gebied de Driehoek). Zij komen misschien niet op dit forum, maar kunnen je wel vertellen hoe ze het hebben opgelost met de gemeente. En inderdaad - voor elke cache heb je apart toestemming nodig. Informatie die je daarbij kan helpen vind je ook op dit forum.
Kruimeldief Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 Jammer dat er alleen off topic gereageerd wordt. <{POST_SNAPBACK}> Hmmm, dan heb je mijn reactie niet gelezen. Die was niet offtopic.
Team Oosterom Geplaatst 9 april 2006 Auteur Geplaatst 9 april 2006 Jammer dat er alleen off topic gereageerd wordt. <{POST_SNAPBACK}> Hmmm, dan heb je mijn reactie niet gelezen. Die was niet offtopic. <{POST_SNAPBACK}> Klopt. Die had ik wel gelezen!
Mr.Chaos Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 Goed nieuws! Kan ik je hokje bij hokjesgeest dan adopteren??? Jazeker! Zie http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6270323207 <{POST_SNAPBACK}> hahahaha, geniaal! Krijg je de foto's erbij als je het hoogste bod hebt? Oeps, alweer , sorry Team Oosterom....
fastronald Geplaatst 9 april 2006 Geplaatst 9 april 2006 Fantastische idee! Ik hoop dat hij snel een adoptie ouder vindt . Suc6.
Aanbevolen berichten