Spring naar bijdragen

Hoe RD coordinaten om te zetten naar WGS84

Aanbevolen berichten

Gast surfintwin
Geplaatst

Het is misschien een simpele vraag. Heb het forum hier op gecheckt maar kom niet zo snel verder. Iemand heeft via rws eens een coordinaten converter gedownload maar die kan ik niet vinden.

Please help mij.

Geplaatst (bewerkt)

Staat in de links van dit forum. Kijk hier maar bij PC-Trans.

Edit: van RijksWaterStaat was er een programma Coördinate Calculator 4.0, maar die kan ik niet meer vinden. Ik heb 'm wel op mijn eigen webspace staan: CC40

bewerkt door Heirbaut Hunters
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb het wel eens andersom gedaan. Coordinaten ingetikt op de Garmin in WGS84 en toen de data ingesteld op RD. Werkt natuurlijk ook andersom (lijkt mij).

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst
Staat in de links van dit forum. Kijk Edit: van RijksWaterStaat was er een programma Coördinate Calculator 4.0, maar die kan ik niet meer vinden. Ik heb 'm wel op mijn eigen webspace staan:
Tegenwoordig is het Coördinate Calculator 4.1. (CC41) Kijk op http://www.rdnap.nl en dan onder downloads.
Geplaatst
De Roode Loper  Vandaag, 14:39 Post #3 

Ik heb het wel eens andersom gedaan. Coordinaten ingetikt op de Garmin in WGS84 en toen de data ingesteld op RD. Werkt natuurlijk ook andersom (lijkt mij).

Zo doen we dat ook in het veld, daar heb je niets aan een converter zonder laptop of PDA. Thuis zet ik gewoon in Mapsource de GRID om, werkt ook. Maar je vraag is beantwoord, suc6 ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...