Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 februari 2006 Share Geplaatst 4 februari 2006 Voor vakantiegangers en toekomstige renteniers: hier is de site met luchtfoto's van dit fraaie bobbelige land. Helaas kan men geen coördinaten bepalen. Wel kan men diverse lagen over de foto leggen met b.v. straatnamen, campings, eetgelegenheden etc. Een leuke link op een laag is die in Kultur/Freizeit n.l. 'Webcam'. Die beelden komen van de site http://www.swisswebcams.ch/deutsch/index.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dafoolio Geplaatst 4 februari 2006 Share Geplaatst 4 februari 2006 Super man. Ik heb net even een aantal bergwandeling van een vorige vakantie vanuit de lucht nog eens gedaan. Erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joke2 Geplaatst 4 februari 2006 Share Geplaatst 4 februari 2006 Mijn zoon stuurde me vorig jaar deze link om te laten zien waar ze heen gingen met vakantie.. Zo konden wij als hij belde volgen waar ze allemaal geweest waren. Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 4 februari 2006 Share Geplaatst 4 februari 2006 Dit is idd een mooie link prof, als je zo nog meer van Europa hebt houd ik me aanbevolen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy Rabbit Geplaatst 4 februari 2006 Share Geplaatst 4 februari 2006 Wow..... Da's inderdaad een leuke link. mochten er meer landen volgen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden