Spring naar bijdragen

Gearchiveerde caches


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

Dit is denk ik een vraag voor reintje of albrt. Voor iedereen die met GSAK werkt is denk ik het lastigste dat je handmatig al dan niet geholpen door een macro af en toe moet gaan zoeken naar gearchiveerde caches. Af en toe download ik de loc files van nederland en duitsland van af de site. Nu heb ik gezien dat er ook een kaartje is met gearchiveerde caches. Dan vermoed ik dat er ook een bestand van is. Wanneer het mogelijk zou zijn on deze te downloaden zou dit een enorme hulp zijn om je database te controleren.

 

Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dan vermoed ik dat er ook een bestand van is. Wanneer het mogelijk zou zijn on deze te downloaden zou dit een enorme hulp zijn om je database te controleren.

Wat je nu vraagt is een combinatie van een oude vraag van Duch-Locutus (Ik weet het nog hoor) en iets dat ik nu zelf hoof op de agenda heb staan: Downloaden van Loc files van eigen gemaakte kaarten.

 

Als je "Niet gevonden" download krijg je een file met gegevens waar je nog naar toe moet. Duch-Locutus wil bij "Wel gevonden" de gearchiveerde caches zien. Als je daar ook de loc-file van kunt downloaden heb ik minimaal 2 mensen blij.

 

Nog even geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd gaat het me niet zozeer om de gearchiveere caches eruit te kunnen filteren, daar is GSAK inderdaad prima voor de gebruiken. Maar als je een leuk kaartje hebt gemaakt van alle multies tussen de 10 en 20 km bijvoorbeeld, zou het wel leuk zijn om die apart als bestandje aangeleverd te kunnen krijgen. ( Ik begreep tenminste dat daar Reintje mee bezig was :rolleyes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd gaat het me niet zozeer om de gearchiveere caches eruit te kunnen filteren, daar is GSAK inderdaad prima voor de gebruiken.

 

O, ik dacht dat het er in dit topic juist om ging dat je GSAK database vervuild raakt met gearchiveerde caches, en dat het lastig is om dat handmatig te controleren, maar dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben... Mijns inziens heb je hier namelijk geen loc-file voor nodig, gewoon een paar regeltjes in je opstart-macro.

 

Voor iedereen die met GSAK werkt is denk ik het lastigste dat je handmatig al dan niet geholpen door een macro af en toe moet gaan zoeken naar gearchiveerde caches.

 

Neemt niet weg dat ik het plan van Duch-Locutus volledig ondersteun, als nummer 5!

bewerkt door Mr.Chaos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt inderdaad gelijk dat dat de opzet van het draadje was. Maar ik begreep dat het oplossen van het gevraagde, meteen een oplossing zou kunnen zijn voor meerdere toepassingen. ( En juist die andere toepassingen zouden zo leuk zijn :rolleyes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je nu vraagt is een combinatie van een oude vraag van Duch-Locutus (Ik weet het nog hoor) en iets dat ik nu zelf hoof op de agenda heb staan: Downloaden van Loc files van eigen gemaakte kaarten.

 

Als je "Niet gevonden" download krijg je een file met gegevens waar je nog naar toe moet. Duch-Locutus wil bij "Wel gevonden" de gearchiveerde caches zien. Als je daar ook de loc-file van kunt downloaden heb ik minimaal 2 mensen blij.

 

Nog even geduld.

:lol1:

 

Ik doen een extra donatie aan Stichting Geocaching Nederland voor 2006 als het je lukt.

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...