Spring naar bijdragen

Ranglijsten FTF


Team-Eppie

Aanbevolen berichten

Vandaag had ik (eindelijk) een bronzen log. Tijdens het naar huis rijden vroeg ik mij het volgende af:

 

Wat als kort na mij de vierde vinder opduikt, en zijn/haar vondst eerder logt dan ik. Krijgt hij/zij dan "het brons", of is dat anders geregeld?

 

En voordat er allerlei vage reakties loskomen: Het intresseerd me geen r*k of ik eerste, tweede of éénentwintigste ben, maar ik vroeg het me af.

 

Vergeef mij als dit al eens gevraagd is, maar ik kon het op het forum niet vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Over het algemeen zal de derde logger ook de bronzen "plak" krijgen. Behalve natuurlijk als er in jouw log of die van je voorganger expliciet staat om de hoeveelste logger het gaat.

 

Overigens is er een mogelijkheid ingebouwd ergens bij die ranking, die je de mogelijkheid biedt om eea evt te laten corrigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag had ik (eindelijk) een bronzen log. Tijdens het naar huis rijden vroeg ik mij het volgende af:

 

Wat als kort na mij de vierde vinder opduikt, en zijn/haar vondst eerder logt dan ik. Krijgt hij/zij dan "het brons", of is dat anders geregeld?

 

En voordat er allerlei vage reakties loskomen: Het intresseerd me geen r*k of ik eerste, tweede of éénentwintigste ben, maar ik vroeg het me af.

 

Vergeef mij als dit al eens gevraagd is, maar ik kon het op het forum niet vinden

 

Het toekennen van goud, zilver en brons doe ik door de logs te lezen.

Ik hoop dus altijd dat men duidelijk in de log schrijft of men 1, 2 of 3 is.

Dat maakt het toekennen gemakkelijk.

Degene die goud haalt, vermeldt het meestal wel.

Zilver en brons niet altijd.

Dan neem ik maar de volgorde van loggen op internet.

Als dat niet klopt, is er de mogelijkheid correctie aan te vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...