Team-Eppie Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 Vandaag had ik (eindelijk) een bronzen log. Tijdens het naar huis rijden vroeg ik mij het volgende af: Wat als kort na mij de vierde vinder opduikt, en zijn/haar vondst eerder logt dan ik. Krijgt hij/zij dan "het brons", of is dat anders geregeld? En voordat er allerlei vage reakties loskomen: Het intresseerd me geen r*k of ik eerste, tweede of éénentwintigste ben, maar ik vroeg het me af. Vergeef mij als dit al eens gevraagd is, maar ik kon het op het forum niet vinden
TuuronTour Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 Nee, het gaat om het loggen in het logboekje...Volgens mij wordt er wel eens als grap 'FTL' (First to Log!) getypt
Pentagram Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 Over het algemeen zal de derde logger ook de bronzen "plak" krijgen. Behalve natuurlijk als er in jouw log of die van je voorganger expliciet staat om de hoeveelste logger het gaat. Overigens is er een mogelijkheid ingebouwd ergens bij die ranking, die je de mogelijkheid biedt om eea evt te laten corrigeren.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 Vandaag had ik (eindelijk) een bronzen log. Tijdens het naar huis rijden vroeg ik mij het volgende af: Wat als kort na mij de vierde vinder opduikt, en zijn/haar vondst eerder logt dan ik. Krijgt hij/zij dan "het brons", of is dat anders geregeld? En voordat er allerlei vage reakties loskomen: Het intresseerd me geen r*k of ik eerste, tweede of éénentwintigste ben, maar ik vroeg het me af. Vergeef mij als dit al eens gevraagd is, maar ik kon het op het forum niet vinden <{POST_SNAPBACK}> Het toekennen van goud, zilver en brons doe ik door de logs te lezen. Ik hoop dus altijd dat men duidelijk in de log schrijft of men 1, 2 of 3 is. Dat maakt het toekennen gemakkelijk. Degene die goud haalt, vermeldt het meestal wel. Zilver en brons niet altijd. Dan neem ik maar de volgorde van loggen op internet. Als dat niet klopt, is er de mogelijkheid correctie aan te vragen.
Team-Eppie Geplaatst 31 januari 2006 Auteur Geplaatst 31 januari 2006 Bedankt voor de reakties allen. Het is mij volkomen duidelijk. @modjes: Draadje kan dicht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden