Team Firefox Geplaatst 28 januari 2006 Geplaatst 28 januari 2006 (bewerkt) En opnieuw is onze Appeldijk cache geript: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...wp=GC57C6&log=y We gaan ons beraden wat we met deze cache gaan doen. Als de cache herplaatst wordt, dan zeker niet op dezelfde plaats, want die is veranderd in een vuilnisbelt van de lokale jeugd 28 januari 2006 bewerkt door Team Firefox
Kruimeldief Geplaatst 28 januari 2006 Geplaatst 28 januari 2006 En toch heeft het wel iets natuurlijk. Zo'n bank bij de cache. Je kan heerlijk relaxed loggen. Helaas Ron, het is nu eenmaal een feit dat als derden onze caches vinden, we ze geheid kwijt zijn. Je biedt de cache maar weer opnieuw aan, dan bekijken we hem wel weer. Het is en blijft gewoon jammer.
Team Professor X Geplaatst 28 januari 2006 Geplaatst 28 januari 2006 Da's jammer voor de tweede keer. De eerste keer stonden wij daar ook met een drup aan de neus na het uitzetten van onze cache. Die is prima te combineren met deze. Leg weer wat neer, voor mijn part een micro of potje nabij het water en die Wilgen op dat lage dijkje. Blijft een apart plekje .
Team Firefox Geplaatst 28 januari 2006 Auteur Geplaatst 28 januari 2006 En toch heeft het wel iets natuurlijk. Zo'n bank bij de cache. Je kan heerlijk relaxed loggen.Helaas Ron, het is nu eenmaal een feit dat als derden onze caches vinden, we ze geheid kwijt zijn. Je biedt de cache maar weer opnieuw aan, dan bekijken we hem wel weer. Het is en blijft gewoon jammer. <{POST_SNAPBACK}> Niet getreurd Kruimpie, hij staat inmiddels al in het archief Tijd voor een nieuwe Firefox cache.
Happy Rabbit Geplaatst 28 januari 2006 Geplaatst 28 januari 2006 En opnieuw is onze Appeldijk cache geript: Jammer....eentje uit de themacaches minder. Ik hoop dat er spoedig een vervolg komt. Succes ........en ik hoop met meer geluk
Team Firefox Geplaatst 28 januari 2006 Auteur Geplaatst 28 januari 2006 Jammer....eentje uit de themacaches minder.Ik hoop dat er spoedig een vervolg komt. Succes ........en ik hoop met meer geluk Jazeker, alleen niet meer met hetzelfde thema. Vanmiddag heb ik al een nieuwe lokatie bekeken en die is geschikt om er wat moois van te maken.
joke2 Geplaatst 1 februari 2006 Geplaatst 1 februari 2006 Jammer hoor, het was een van onze eerste caches (lekker dicht in de buurt). Wel viel het me toen op dat het een best al plat getreden paadje was met aan het eind een duidelijk zichtbare cache. De jeugd heeft zich wel het apenzuur moeten sjouwen om op die plek een bank te krijgen... Ik hoop hem gauw weer op een andere locatie tegen te komen!
Team Firefox Geplaatst 1 februari 2006 Auteur Geplaatst 1 februari 2006 Jammer hoor, het was een van onze eerste caches (lekker dicht in de buurt). Wel viel het me toen op dat het een best al plat getreden paadje was met aan het eind een duidelijk zichtbare cache. De jeugd heeft zich wel het apenzuur moeten sjouwen om op die plek een bank te krijgen... Ik hoop hem gauw weer op een andere locatie tegen te komen! <{POST_SNAPBACK}> De cache komt niet meer terug, ook niet op een andere plaats. We hadden al eerder gekeken voor een andere geschikte plaats, maar die is hier volgens ons niet te vinden. Als iemand hem wil adopteren dan zou dit klassiekertje gered zijn In plaats van deze cache komt er wel een nieuwe cache een stukje zuidelijker. Alles is klaar, alleen nog even wachten op een geschikt moment om te gaan plaatsen en dan de mallemolen van Kruimel in
barnold Geplaatst 1 februari 2006 Geplaatst 1 februari 2006 jammer, het was een leuke ervaring, dwars door de manshoge brandnetels, in de zomer.
Aanbevolen berichten