Spring naar bijdragen

DE Aroma Rood


Goonies Oosterhout

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
ReizenReizen

De Groenteboer? :wine:

De kleinste verpakking heeft geloof ik een inhoud van 3 kilo..... eet smakelijk :thumbup:

 

 

Als het goed is verkopen sommige groenteboeren ook uit het vat. kleintjes van 10 liter(ca. 30cm hoog). Als deze leegverkocht zijn kan je ze misschien wel kopen.

Er zit dan wel statiegeld op dat is € 10.00 (even mijn info bronnen aangeboord), maar als je dat er voor over hebt. Je moet hem dan nog wel even schoonmaken, beetje jif doet wonderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als goonies nog op zoek is naar een Munitiekistje en die niet kan krijgen is er bij mij nog 1 op te halen....

Je moet wel helemaal naar Oosterhout Oosterheide.

Voor de aanschafprijs van 3,50 is tie te koop.

 

Greetz

bewerkt door franky639
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Cairnteam heeft ruime ervaring opgedaan met glazen potten. Ons is gebleken dat de meeste na verloop van tijd gaan lekken. De enige uitzondering op deze regel vormen - misschien - de Hak-groentepotten. Traveller Winnie de Pooh zat in zo'n pot en heeft volgens ons de reis Groene Hart - Enschede kurkdroog volbracht.

Maar alle glazan potten die wijzelf in gebruik hadden, onder meer bij de Marker-caches en bij G'ebbes, raakten na korte of lange tijd lek.

Het nadeel van potjes is ook dat de cachers ze dicht moeten draaien. Dat gebeurt soms maar half en dan is de inhoud in een oogwenk doorweekt.

Het Cairnteam zweert bij de ammobox.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...