Ruud4d Geplaatst 25 november 2006 Share Geplaatst 25 november 2006 Hebben jullie al eens gekeken op www.bookcrossing.com? Kijk daar maar eens bij het "hunting" gedeelte. Ik heb het zelf niet helemaal doorgespit omdat het me niet echt interesseert. Dat is nu aan jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fytske Geplaatst 26 november 2006 Share Geplaatst 26 november 2006 Oh help, weer een nieuwe hobby erbij. Ik verslind boeken dus hier ga ik me zeker in verdiepen, heb me al ingeschreven en een boek een nummer gegeven, nu nog vrijlaten en op zoek naar andere boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Het idee is leuk, maar ik ben zelf geen lezer, dus niet mijn ding. In combinatie met geocaching lijkt het mij persoonlijk leuker om een leeg boek te laten reizen, dan een leesboek. Dan kan iedereen er namelijk nog iets leuks in schrijven, tekenen, plakken, ofzo. Voor mensen die veel lezen, lijkt het mij een super-leuke manier om aan je leesboeken te komen! groetjes Geovlinder Een soort travel-book. Leuk idee! Zal nog mooier zijn als het trackable kon...... Intussen bestaat deze tb alweer een tijdje: Klik op plaatje om de meningen over deze tb te lezen. Maar goed, waar ik eigenlijk dit draadje voor zocht, nav dit draadje las ik iets erover, en vroeg me af of het alleen voor leesboeken is, of ook voor bijv. kookboeken en medische boeken? Die heb ik nog een paar en die wil ik kwijt. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 In oktober is ook Unofficial BookCrossing Zone Dijnselburg erbij gekomen. Daar kun je in de logs good zien wat er zoal wordt omgewisseld en de eigenaar registreert ook steeds een aantal nieuwe boeken voor boekcrossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edwinsp Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Op zich best een leuk idee, vraag me alleen of wat voor soort boeken er zoal in gestopt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoPoesz Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Maar goed, waar ik eigenlijk dit draadje voor zocht, nav dit draadje las ik iets erover, en vroeg me af of het alleen voor leesboeken is, of ook voor bijv. kookboeken en medische boeken? Die heb ik nog een paar en die wil ik kwijt. groetjes GeoVlinder Volgens mijn "achterban" kun je alle boeken laten "crossen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellino Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Het idee is leuk, maar ik ben zelf geen lezer, dus niet mijn ding. In combinatie met geocaching lijkt het mij persoonlijk leuker om een leeg boek te laten reizen, dan een leesboek. Dan kan iedereen er namelijk nog iets leuks in schrijven, tekenen, plakken, ofzo. Voor mensen die veel lezen, lijkt het mij een super-leuke manier om aan je leesboeken te komen! groetjes Geovlinder Een soort travel-book. Leuk idee! Zal nog mooier zijn als het trackable kon...... Intussen bestaat deze tb alweer een tijdje: Klik op plaatje om de meningen over deze tb te lezen. Maar goed, waar ik eigenlijk dit draadje voor zocht, nav dit draadje las ik iets erover, en vroeg me af of het alleen voor leesboeken is, of ook voor bijv. kookboeken en medische boeken? Die heb ik nog een paar en die wil ik kwijt. groetjes GeoVlinder Ik heb toevallig eind december een soortgelijke TB op pad gestuurd! http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2487473 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden