Spring naar bijdragen

Albron promoot geocachen


Team 16

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Albron promoot sinds kort ook geocachen en heeft een artikel in het bedrijfsblad 'foodnote' gezet en organiseerd samen met 'JaTi' introductiemiddag. :D

Als je het artikel wilt lezen: albron

 

Ja is het promoten of het gebruiken van cachers voor een bedrijf waar geld voor gevraagd gaat worden, want daar lijkt het meer op.

 

Als dit het is, dan ben ik het hier niet mee eens. heb je een cache gelegd wordt hij gebruikt voor een familiefeest.

Veel plekken in Nederland (cache plaatsen) zijn niet ontworpen om grote groepen mensen tegelijk te ontvangen. het beschadigd alleen maar de natuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is het promoten of het gebruiken van cachers voor een bedrijf waar geld voor gevraagd gaat worden, want daar lijkt het meer op.

 

Als dit het is, dan ben ik het hier niet mee eens. heb je een cache gelegd wordt hij gebruikt voor een familiefeest.

Veel plekken in Nederland (cache plaatsen) zijn niet ontworpen om grote groepen mensen tegelijk te ontvangen. het beschadigd alleen maar de natuur.

 

Volgens mij gebruikt JaTi voor bedrijfsuitjes alleen zijn eigen caches (die niet alemaal op geocaching.nl staan) en niet die van anderen. Ik neem aan dat hij bij het uitzoeken van zijn cachelokaties ook met grote groepen rekening heeft gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jati is commercieel en daar doen we hier niet aan en kan hier ook niet besproken worden.

geocachen commercieel gebruiken is not done.

 

Enneh, geen enkele cache staat op geocaching.nl :D

 

En als de cache niet aangemeld is op geocaching.com dan is het ook geen geocache.... Dat de commerciële caches niet te vinden zijn op geocaching.com kan wel eens te maken hebben met het doel dat deze caches hebben, namelijk commercieel. En geen enkele cache dat ook maar riekt naar commercie wordt goedgekeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als de cache niet aangemeld is op geocaching.com dan is het ook geen geocache....

Boute bewering, maar natuurlijk niet waar. Als ik bijvoorbeeld een event wil organiseren voor b.v. een Scouting groep en dan wat kistjes verstop zijn dat heus nog wel geocaches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het artikel wilt lezen: albron

 

Na het lezen van het artikel zal in het volgende nummer waarschijnlijk een artikel staan over fisiotherapie.

Ik hoop het want ik heb nu al last van mijn nek. :D

 

 

In adobe zit gewoon een button zodat je de tekst even kan draaien. Pijnlijke nek was dus niet nodig geweest. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, is nu opgelost  ;)

 

Dank, dat leest weer wat makkelijker. :D

 

In adobe zit gewoon een button zodat je de tekst even kan draaien. Pijnlijke nek was dus niet nodig geweest.  ;)

 

Wist ik dus niet maar heb het dus even opgezocht en...

Ja dat was dus ook een oplossing.

Weer wat geleerd. :D

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mysterie van de drie zusjes is de enige bij gc.com (dus niet nl :D ) aangemelde cache die op de site van JaTi vermeld wordt als uitje voor de wat kleinere groepen. Klinkt verdacht, al zou het best kunnen dat het hier een commerciele variant met een andere eindlocatie betreft.

 

Ik moest iig lachen om het zinnetje in het artikel dat de 'schat alleen maar in waarde zou toenemen' door het ruilen...ga die Albron-mensen nou geen sprookjes vertellen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als de cache niet aangemeld is op geocaching.com dan is het ook geen geocache....

Boute bewering, maar natuurlijk niet waar. Als ik bijvoorbeeld een event wil organiseren voor b.v. een Scouting groep en dan wat kistjes verstop zijn dat heus nog wel geocaches.

Hoe kom je erbij dat het een boute bewering is en dat het, zelfs natuurlijk, niet waar is wat ik schrijf?

Als het niet bij geocaching.com aangemeld is, is het geen geocache. Lijkt me heel simpel en heel logisch. Wat dacht je waar de naam geocache vandaan kwam? Of dacht dat en geocache en geocaching.com toevallig beginnen met geocache of geocaching?

De naam geocache en geocaching zijn beschermde namen van geocaching.com.

Iedere Mercedes is een auto, maar ieder auto is geen Mercedes.

Als jij voor scouting een doosje in de grond verstot, en het niet aanmeldt bij geocaching.com, dan kan het alles zijn, maar geen geocache.

Zo simpel is het nu. En dat is geen boute redenering, het is een feit.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...