Spring naar bijdragen

log van hunter


theedgeforu2

Aanbevolen berichten

weet niet hoe het komt maar het volgende viel mij op.

 

mijn neef en ik cachen vaak met zijn tweeen en nu hebben wij de volgende gelogt

Water Towers, Plain Jane or Picturesque dit is een location less cache.

Bij mijn neef (Roefel) staat hij wel in zijn log list en bij mij niet??

Hij is wel meegeteld in de statestieken op de .com site.

 

maar wel vervelend dat mijn log list niet comleet is.

is er een rede waarom hij bij mij er niet bij staat???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

weet niet hoe het komt maar het volgende viel mij op.

 

mijn neef en ik cachen vaak met zijn tweeen en nu hebben wij de volgende gelogt

Water Towers, Plain Jane or Picturesque dit is een location less cache.

Bij mijn neef (Roefel) staat hij wel in zijn log list en bij mij niet??

Hij is wel meegeteld in de statestieken op de .com site.

 

maar wel vervelend dat mijn log list niet comleet is.

is er een rede waarom hij bij mij er niet bij staat???

 

De log hoort alleen maar te zien te zijn wanneer je het locationless-ikoontje op je statstabje aanklikt. Deze komen niet in je "All cache finds".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je beter een maitlje kunt sturen naar dhz@geocaching.nl. Waarschijnlijk heb je dan eerder een antwoord dan hier. Reintje en Albrt lezen hun mail wel uit, maar zijn niet altijd ingelogd op het forum.

 

Wat het "probleem' is zou ik je niet kunnen zeggen. Je hebt in ieder geval meer dan de minimum 10 gevonden caches. Misschien is het een gevolg omdat de locationless caches niet meer bij geocaching.com horen en binnen een paar maand in zijn geheel van de site zijn verdwenen. De eigenaren krijgen 2 maanden de tijd ze weg te halen en daarna worden alle die achterblijven gearchiveerd. (gelukkig).

De reden is dat het geen caches zijn en niets met geocachen te maken heeft.

 

Maar dan nog snap ik het niet dat je neef ze wel in zijn stats heeft staan. Dus: dhz@geocaching.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je beter een maitlje kunt sturen naar dhz@geocaching.nl. Waarschijnlijk heb je dan eerder een antwoord dan hier. Reintje en Albrt lezen hun mail wel uit, maar zijn niet altijd ingelogd op het forum.

 

Wat het "probleem' is zou ik je niet kunnen zeggen. Je hebt in ieder geval meer dan de minimum 10 gevonden caches.  Misschien is het een gevolg omdat de locationless caches niet meer bij geocaching.com horen en binnen een paar maand in zijn geheel van de site zijn verdwenen. De eigenaren krijgen 2 maanden de tijd ze weg te halen en daarna worden alle die achterblijven gearchiveerd. (gelukkig).

De reden is dat het geen caches zijn en niets met geocachen te maken heeft.

 

Maar dan nog snap ik het niet dat je neef ze wel in zijn stats heeft staan. Dus: dhz@geocaching.nl

 

Bedankt voor de tip.

 

of ze wel of niet meegeteld worden vindt ik niet belangrijk. het is wel leuk om te doen maar je hebt gelijk. heeft weinig met echt cachen te maken.

 

gaan eens verder vragen.

 

in ieder geval bedankt voor je reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men is bezig zoals in een andere thread staat het loggen van caches in het buitenland en gemiste of fout gelogde te veranderen. Probeer eerst maar eens via DHZ dan even geduld. Ik denk dat binnenkort we meer te horen krijgen over de aanpassingen. Ik heb het al een beetje meegetest en het werkt. We moeten soms meer geduld hebben. De mensen die deze systemen aanpassen doen dit ook in hun vrije tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Bedankt voor de tip.

 

of ze wel of niet meegeteld worden vindt ik niet belangrijk. het is wel leuk om te doen maar je hebt gelijk. heeft weinig met echt cachen te maken.

De "found it" puntentelling van locationles caches die al gelogd zijn via de site van geocaching.com blijven dus wel bestaan. Daarom worden de bestaande ook gearchiveerd en niet in zijn geheel verwijderd. Maar sinds een paar weken zou het niet meer mogelijk moeten zijn.

Men is bezig zoals in een andere thread staat het loggen van caches in het buitenland en gemiste of fout gelogde te veranderen. Probeer eerst maar eens via DHZ dan even geduld. Ik denk dat binnenkort we meer te horen krijgen over de aanpassingen. Ik heb het al een beetje meegetest en het werkt. We moeten soms meer geduld hebben. De mensen die deze systemen aanpassen doen dit ook in hun vrije tijd.

 

Klopt. Ben trouwens blij dat het eens wordt aangehaald dat alle teamleden van geocaching.nl en daarbij de enkele reviewers van caches voor geocaching.com, hun "werk" allemaal in hun eigen vrije tijd doen en dat het dus geen betaalde baan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...