Spring naar bijdragen

halve pagina's beschikbaar


Team Dakloos

Aanbevolen berichten

Ligt het aan onze pc of hebben meer mensen er last van? Als ik een leuke cache wil zoeken en ik klik de kaart van Nederland aan, dan laad de pagina maar half.

 

Dit is erg vervelend. En kost zoveel meer extra tijd. Vooral als je wilt zoeken in een zuidelijk deel van Nederland.

 

Groeten Team Dakloos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ligt het aan onze pc of hebben meer mensen er last van? Als ik een leuke cache wil zoeken en ik klik de kaart van Nederland aan, dan laad de pagina maar half.

 

Dit is erg vervelend. En kost zoveel meer extra tijd. Vooral als je wilt zoeken in een zuidelijk deel van Nederland.

 

Groeten Team Dakloos

 

 

Dit is standaard. Er word gewoon op dat gedeelte ingezoomd. Als je eens in het zuiden klikt, ongeveer daar waar je wilt gaan cachen? (wel in de hele map van NL of BNL klikken) Dan wordt daar ingezoomd en kan je de diverse caches een voor een bekijken.

 

 

lteunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg al een half venster bij de eerste overzichtskaart van Nederland. Ik krijg dan geen navigatiekompas om verder naar noord, oost, west of zuid te gaan. Dat is het lastige er ook aan.

 

Ik woon in Noord en wil nu een cache zoeken in Naarden en omgeving. Maar ik kan alleen maar noord bekijken ik kan niet verder naar beneden scrollen of via het kompas.

 

Team dakloos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg al een half venster bij de eerste overzichtskaart van Nederland. Ik krijg dan geen navigatiekompas om verder naar noord, oost, west of zuid te gaan. Dat is het lastige er ook aan.

 

Ik woon in Noord en wil nu een cache zoeken in Naarden en omgeving. Maar ik kan alleen maar noord bekijken ik kan niet verder naar beneden scrollen of via het kompas.

 

Team dakloos

 

het werkt hier goed :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg al een half venster bij de eerste overzichtskaart van Nederland. Ik krijg dan geen navigatiekompas om verder naar noord, oost, west of zuid te gaan. Dat is het lastige er ook aan.

 

Ik woon in Noord en wil nu een cache zoeken in Naarden en omgeving. Maar ik kan alleen maar noord bekijken ik kan niet verder naar beneden scrollen of via het kompas.

 

Team dakloos

Hier ook geen probleem. Ik zit nu achter een groot beeldscherm. Thuis met een kleiner beeldscherm kan ik gewoon scrollen etc. De genoemde problemen komen mij heel onbekend voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...