Spring naar bijdragen

Aantal gevonden caches: Hoe te wijzigen?


roeliboeli

Aanbevolen berichten

toen ik een tijdje geleden lid werd van dit forum heb ik opgegeven hoeveel caches ik heb gevonden. ik had er toen 6 en dat hep ik ook opgeschreven. ik heb er nu veel meer gevonden en dat wil ik graag aanpassen in mijn profiel gegevens. Ik kan alles aanpassen behalve het aantal gevonden caches. weet iemand hoe dat moet? ;)

 

alvast bedankt roeliboeli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoeveel heb je er nu gevonden dan? Voeg ik het toe ;) Maar niet allemaal tegelijk hoor  ;)

 

 

ik zit nu op 107 maar aangezien ik er hoop ik morgen weer wat ga vinden ;) lijkt het me handiger als, er net als bij sommige anderen word geschreven iets van geen informatie beschikbaar.

 

ow en alvast bedankt voor het veranderen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Zet er maar iets in als: Zie GC.com

Bij voorbaat dank,

Zie je mij al 5700 x copy/paste doen? En wie kijkt er naar? Men ziet het pas als men op jouw naam klikt en al jouw gegevens wil zien.

Als ik met alle geweld wil weten hoeveel caches je gedaan hebt, kan ik ook naar de DHZ pagina gaan en daar de stats van jou bekijken. levert veel meer info op. Welke dagen cache jij het meest, hoeveel dagen heb in totaal gecached, hoeveel caches heb je gemiddeld per dag gevonden enz enz.

Ik vraag me af hoeveel cachers er werkelijk willen weten hoeveel caches jij of ik gedaan hebben en daarvoor naar het profiel van ons gaat. Vooral ook omdat je eigenlijk in je handtekening al de statbar van gc.com hebt staan.

Meerdere cachers hebben er gewoon onzin staan. Suud Barsjé? Woon ik niet. 2005 caches gevonden? Zal me nooit lukken.

Ik denk dat de optie wel verdwijnt of aangepast wordt als we ooit en software upgrade van het forum krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad op zich helemaal niet belangrijk. Het maakt me ook niets uit. Wat niet wil zeggen dat ik er lang naar heb gezocht (als echte SOG-actie) en dus nu blij ben met het antwoord dat het gewoon niet veranderd kan worden. :dribble:

 

EDIT: nu moet ik wel weer een nieuwe SOG-actie verzinnen :thumbup: (of misschien juist niet, da's beter voor mijn studie :lol1:)

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je mij al 5700 x copy/paste doen?

Nee, jou niet. Luie donder! :thumbup:

Ik ben een stuk handiger met het knippen en plakken dus ik heb het maar even gedaan. :lol1:

 

En nu weer serieus. :dribble:

 

Kruimel heeft natuurlijk gelijk dat je dat niet handmatig gaat regelen. Dat gaat dan op regels strafwerk lijken, en daar houd ik helemaal niet van. :eek: Dus heb ik gedaan wat ik al bijna 3 jaar hier zit te doen: Probleem wegautomatiseren.

 

De gegevens zijn natuurlijk beschikbaar, omdat anders de statistieken niet konden worden gemaakt. Op basis van die gegevens zal en nu eens per dag een update van de gegevens plaatsvinden.

 

Er is echter een maar: De functie werkt alleen als je de aanvullende functionaliteit hebt geactiveerd. De reden daarvoor is simpel: Hierdoor maak je bekend welk gc.com account er hoort bij je gc.nl forum account.

 

Nog geen aanvullende functionaliteit geactiveerd? Ga dan snel naar de Doe Het Zelf index en klik op "activatie code".

Doe dat snel, de lijnen zijn nu open en we zitten er voor klaar. Oh ja, het kost niets en na de activatie hoor je er echt bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je mij al 5700 x copy/paste doen? 

Nee, jou niet. Luie donder! :yes:

Pfff, pas op hoor. Deze moddertor gaat zo met moddergooien. :blush:

 

Kruimel heeft natuurlijk gelijk dat je dat niet handmatig gaat regelen. Dat gaat dan op regels strafwerk lijken, en daar houd ik helemaal niet van. :no: Dus heb ik gedaan wat ik al bijna 3 jaar hier zit te doen: Probleem wegautomatiseren.

Tot nu toe deden we dat soms handmatig op verzoek.

 

Er is echter een maar: De functie werkt alleen als je de aanvullende functionaliteit hebt geactiveerd. De rede daarvoor is simpel: Hierdoor maak je bekend welk gc.com account er hoort bij je gc.nl forum account.

Ha, fijn, dan is mijn vraag, gesteld in een andere topic op een ander forum, daarmee ook beantwoord. Merci.

 

Nog geen aanvullende functionaliteit geactiveerd? Ga dan snel naar de Doe Het Zelf index en klik op "activatie code".

Doe dat snel, de lijnen zijn nu open en we zitten er voor klaar. Oh ja, het kost niets en na de activatie hoor je er echt bij.

Zitten er op dit moment Bekende nederlanders aan de "lijnen"?

 

En dan ik ook maar weer serieus, prima gedaan. Ik heb snel gekeken naar een aantal namen in dit draadje en bij hun allemaal, staan er maar zo cijfertjes in dat stukje...

 

Ik ben wel ver naar beneden gegaan. Van 2005 naar 204.

 

Goed werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heren,

 

BEDANKT

 

Een beetje cacher kan wel tegen wat modder, maar als jullie graag met modder gooien dan buk ik toch!

Ik zie het probleem even niet. Waar wordt er met modder gegooid?!

je wilt het aantal "found caches" in je profiel van dit forum aanpassen? Maar helaas, de forum-software laat dat niet toe. Alleen moderators en admins kunnen dat wel, maar zoals al gezegd, dat gaan we toch echt niet doen voor alle 5700 mensen op dit forum.

Daarna wordt gemeld dat het ook geautomatiseerd kan (en ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het nagenoeg al klaar is :lol1: ); dan heb je dus wat je hebben wilt?

 

Dus het BEDANKT snap ik wel, maar die modder niet :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je mij al 5700 x copy/paste doen? 

Nee, jou niet. Luie donder! :P

Pfff, pas op hoor. Deze moddertor gaat zo met moddergooien. :lol1:

 

Dus het BEDANKT snap ik wel, maar die modder niet  :o

 

Bril nodig? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...