Spring naar bijdragen

Paddestoelen Project


mart3223

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het toch verstandig is hier een nieuwe topic van op te stellen, het wordt winter en graven naar caches zal straks niet meer gaan lukken :) mooi de tijd om alle paddo`s in nederland in kaart te brengen. Veel cachers zullen er zeker wat aan hebben, dus voor alle steun aan Godert, Paddo`s zoeken en op de onderstaande site loggen. :blush:

 

Paddoproject

 

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat het toch verstandig is hier een nieuwe topic van op te stellen, het wordt winter en graven naar caches zal straks niet meer gaan lukken :blush:

Geen enkel probleem.

Er komt niet ieder jaar sneeuw, koud is geen probleem.

Vorst maakt de modder hard om te fietsen!

Nu de bladeren van de bomen zijn is er tenminste weer een stuk beter ontvangst in de bossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de bladeren van de bomen zijn is er tenminste weer een stuk beter ontvangst in de bossen.

 

Ja dat scheelt weer een hoop :blush: kan de EPE nog verder terug lopen, nu maar op passen dat je er niet over loopt

 

MART3223

 

 

"Het najaars offensief is begonnen!

Op vrijdag wordt er niet meer gewerkt, maar gecached!"

 

Regel jij mijn vrije dagen?

bewerkt door mart3223
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja leuk denk ik meteen... maar echt leuk.... nee

tis toch anders dan de meetpunten hunt, aangezien je naar de paddestoelen niet echt hoeft te zoeken (en een RD-meetpunt kan nog wel eens verscholen liggen). Maar aan de andere kant biedt het wel mogelijkheden voor de toekomst om wandelroutes te maken... daar moet de ANWB toch wel in geïnteresseerd zijn lijkt me (laat ze lekker hosting sponsoren)

 

kortom: het lijkt me wel wat maar wel met foto's als bewijsmateriaal (anders is een topokaart voldoende...)

 

extra punten voor degene die een echte paddestoel bij de paddestoel kan fotograferen. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Het najaars offensief is begonnen!

Op vrijdag wordt er niet meer gewerkt, maar gecached!"

Regel jij mijn vrije dagen?

Gewoon vrije dagen opnemen!

Doe ik ook! :blush:

De voiture vol met benzine steken en de JJ fiets achterop de fietsdrager.

en dan gaan met de banaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar moet de ANWB toch wel in geïnteresseerd zijn lijkt me (laat ze lekker hosting sponsoren)

 

Een tip voor onze JojoNL, eerst even lezen ... dan pas oordelen. Er is ondertussen al 10x geantwoord, dat de ANWB niet mee werkt, dus zullen we het zelf moeten doen. Een GPS word niet alleen gebruikt om te Cachen, maar fietsen kan je er ook mee.

 

Dus als we nou, alle ANWB Paddonummers verzamelen, kan je die in je GPS plaatsen en altijd zien waar je bent. Want op de fiets ben je vaak afhankelijk van de paddo`s. Ook kan je op deze manier leuk fietsroute`s uitzetten.

 

Kortom, zeeen van mogelijkheden.

 

Gr. MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil die paddo's wel in me Legend laden.

Maar het export bestand laat zich niet zomaar importeren.

Sowieso zitten er 'rare' regeleinden in en snapt Ozi het niet meer.

Maar om dat nou met de hand allemaal aan te passen...

Ik zal es vragen of er niet een LOC of GPX export mogelijk is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mij al een opgevallen dat niet alle datums op de zelfde manier genoteerd zijn. Het zou natuurlijk geweldig zijn wanneer het bestand in verschillende formaten te downloaden is. GPX zou heel makkelijk zijn want hier kunnen de meeste mensen mee overweg. Ik zou het dan in GSAK kunnen laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen heb ik alles omgezet naar een LOC bestand, zodat ik ze kon inlezen in GSAK. Vervolgens mijn eigen 'custom export' gemaakt. De paddestoelen staan nu als POI's in mijn Legend, samen met alle RD meetpunten en NL caches. Alles met mekaar dus meer dan 8000 punten.

 

anwb.jpg

Hier zie je paddestoel 21608 er tussen staan.

 

De (nu aangepaste) LOC kun je hier vinden:

http://members.home.nl/apm.de.haas/geocaching/paddos.loc

 

Have FUN !

bewerkt door rhgs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...