Spring naar bijdragen

Waar locationless caches?


Team Firefox

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben op zoek naar nederlandse locationless caches, voordat ze naar waymarking overgeheveld worden

 

Wat is een 'Nederlandse' cache in dit geval? Een cachepagina in het Nederlands? Een cache met een Nederlandse eigenaar? Een cache die je alleen in Nederland kunt doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar nederlandse locationless caches, voordat ze naar waymarking overgeheveld worden

 

Wat is een 'Nederlandse' cache in dit geval? Een cachepagina in het Nederlands? Een cache met een Nederlandse eigenaar? Een cache die je alleen in Nederland kunt doen?

 

Voor mij ging het even om de locationless cache die alleen in Nederland zijn te doen, maar in die categorie zit een flinke overlap en tellen landsgrenzen nauwelijks :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Kijk eens hier. Alle Locationless op een rijtje.

En ook op gc.com vind je alle locationless caches op een rij.

 

Per definitie ligt een locationless cache niet in één land (bv Nederland). Ze zijn gesorteerd op onderwerp en worden met locaties gelogd.

 

Als je van een bepaalde locationless wilt weten waar deze allemaal gelogd is (dus welke locaties allemaal al ontdekt zijn), kan je LocLess2Loc gebruiken, die alle coordinaten voor je uit de logs haalt en als loc-file opslaat.

Vervolgens kan je de locfile laden in CacheMaps om op een kaart te zien waar die plekken dan zijn!

 

BigBird :eek:

bewerkt door BigBird
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...