Spring naar bijdragen

GSAK


team-omega-25

Aanbevolen berichten

Geachte denktank,

Als ik twee databases met waypoints heb aangemaakt zie ik dat waypoints van de ene database in de andere terecht komen terwijl ik er op let dat bij updates van de wpt's de juiste database geselecteerd is. Hebben meerdere mensen dit verschijnsel meegemaakt en is hier misschien een oplossing voor?

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

als je de update download, zorg er dan voor dat het bestand wat je download in een aparte directory terecht komt.

als je namelijk van twee verschillende downloads de bestanden in 1 directory laat staan, zullen alle bestanden uit die directory in je database geladen worden.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, kan, maar ik heb gewoon per database een directory en een mail download rule binnen gsak aangemaakt.

De 5 pq's voor nederland downloaden hun data in bijvoorbeeld

c:\pquery\nederland

de pq voor members only caches download zijn data in

c:\pquery\mo-caches

etcetera

Als je dat 1x goed insteld hoef je nooit handmatig de folder te legen. de bestanden die je download overschrijven netjes de bestanden die reeds in de folder staan.

 

Ik gebruik het zo al een tijdje en het werkt perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je de update download, zorg er dan voor dat het bestand wat je download in een aparte directory terecht komt.

als je namelijk van twee verschillende downloads de bestanden in 1 directory laat staan, zullen alle bestanden uit die directory in je database geladen worden.

 

Succes

Of gewoon aanvinken dat hij de oude overschrijft. Alleen de update is van belang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte denktank,

Als ik twee databases met waypoints heb aangemaakt zie ik dat waypoints van de ene database in de andere terecht komen terwijl ik er op let dat bij updates van de wpt's de juiste database geselecteerd is. Hebben meerdere mensen dit verschijnsel meegemaakt en is hier misschien een oplossing voor?

Henk

Heel vreemde verschijnsel, Ik heb net even geteld, ik heb 214 databases. ik zou gek worden als ze allemaal dubbel zouden zijn :crybaby:

 

Ik heb in het begin van GSAK een fout gehad die niemand anders kreeg..

Clyde wist me te vertellen dat zulke vreemde fouten wel eens opgelost kon worden door GSAK te uninstallen, registry schoonmaken, en weer opnieuw installeren. En weg was mijn rare, bij ieder ander onbekende, fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...