Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 1 year later...
Geplaatst (bewerkt)

Ik snap hem nog steeds niet. Misschien echt heel dom van mij hoor... we hebben afgelopen zondag alles netjes gelopen, maar niet gevonden. Prachtige wandeling overigens! ;)

I guess dat ik gewoon echt niet begrijp hoe zo'n tracermap zou moeten werken.

29992_500.gif

Waarom staat hier een 4 ingevuld, en niet een 1, die ook daar uit komt en dichterbij is? ;)

Is dit nou heel dom van mij? :eat:

bewerkt door Natuurleuk
Geplaatst
Ik snap hem nog steeds niet. Misschien echt heel dom van mij hoor... we hebben afgelopen zondag alles netjes gelopen, maar niet gevonden. Prachtige wandeling overigens! :eek:

I guess dat ik gewoon echt niet begrijp hoe zo'n tracermap zou moeten werken.

29992_500.gif

Waarom staat hier een 4 ingevuld, en niet een 1, die ook daar uit komt en dichterbij is? :lol1:

Is dit nou heel dom van mij? :naughty:

Niet helemaal...

Dit komt omdat het symbooltje 6 geen verbinding heeft tussen het horizontale en verticale lijntje. Je mag dus vanaf de 1 aan de rechterkant niet linksafslaan naar de 4 toe.

Het zou duidelijker zijn als ook de symbolen 5 en 9 een cirkeltje in het midden hadden, dan is veel duidelijker dat je 6 zou moeten zien als een soort ongelijkvloerse kruising.

Geplaatst

Bedankt voor de uitleg! Ik hoorde net dat het misschien niet zo gewaardeerd wordt om op het forum caches te bespreken, dus ik zal verder maar niks meer vragen. :naughty: Iig superbedankt voor de reactie!

Geplaatst
Bedankt voor de uitleg! Ik hoorde net dat het misschien niet zo gewaardeerd wordt om op het forum caches te bespreken, dus ik zal verder maar niks meer vragen. :naughty: Iig superbedankt voor de reactie!

geef tniet hoor.. ik zou het ook niet helemaal snappen als ik het de eerste keer zou zien.. Ik keek net voo rhet eerst en moest twee keer lezen (en toen had ik dit draadje al gelezen)

Geplaatst

Het is inderdaad niet toegestaan en ook niet wenselijk om hier caches openlijk te bespreken.

Die fout heb ik in het verleden ook al eens gemaakt en ik werd direct, terecht overigens, op mijn vingers getikt.

Voor de cache-legger is het wel erg vervelend dat zijn puzzel open en bloot wordt uitgelegd.

Kijk er nog eens goed naar en je komt er zelf vast wel uit.

Geplaatst

Als opsteker, wij dachten deze ook niet te begrijpen en hebben in het veld de eerste mogelijkheid gewoon geprobeerd, was zelfs meteen goed. Het is trouwens geen straf in deze mooie omgeving terug te moeten komen en te combineren met andere caches in de buurt.

Denk er ook aan dat je een hulplijntje zou kunnen uitgooien als je er ter plaatse niet uitkomt (zie dhz gedeelte). Je mag mij proberen te bellen als je er de volgende keer nog niet uitkomt vanaf het laatste WP.

Geplaatst

Het is inderdaad prachtig daar! De wandeling was ook erg mooi en de cache-opdracht zelf vind ik ook superleuk bedacht. :lol1: Dus ik ga graag nog eens terug hoor. :) Bedankt voor de reply! :eek:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...