LTeunis Geplaatst 5 oktober 2005 Geplaatst 5 oktober 2005 Dat WAAS mis je dat in NL? <{POST_SNAPBACK}> WAAS is nog niet funktioneel, maar wel leuk om mee te spelen! <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij is EGNOS sinds juli/augustus wel functioneel in de lucht. Dit is ook bevestigd op het forum van Notter. lteunis
damasterman Geplaatst 5 oktober 2005 Auteur Geplaatst 5 oktober 2005 Bedankt allen, ik heb toch maar gekozen voor de etrex legend als occasion by notter. Ook vanwege kabel inclusief en 1 jaar garantie.
Peetee Geplaatst 5 oktober 2005 Geplaatst 5 oktober 2005 Bedankt allen, ik heb toch maar gekozen voor de etrex legend als occasion by notter. Ook vanwege kabel inclusief en 1 jaar garantie. Ook een goeie keus. Heb je meer zekerheid en een apparaat met meer mogelijkheden.
JandeBeHanger Geplaatst 5 oktober 2005 Geplaatst 5 oktober 2005 (bewerkt) Bedankt allen, ik heb toch maar gekozen voor de etrex legend als occasion by notter. Ook vanwege kabel inclusief en 1 jaar garantie. <{POST_SNAPBACK}> Ook een goeie keus. Heb je meer zekerheid en een apparaat met meer mogelijkheden.<{POST_SNAPBACK}> Ha!Alles kompleet, nu nog zorgen dat je MG Europe krijgt voor de kaarten en dan gaan met de banaan! 5 oktober 2005 bewerkt door JandeBeHanger
damasterman Geplaatst 5 oktober 2005 Auteur Geplaatst 5 oktober 2005 Ha!Alles kompleet, nu nog zorgen dat je MG Europe krijgt voor de kaarten en dan gaan met de banaan! wordt aan gewerkt
Aanbevolen berichten