dmace Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 Groeten van de jongste forumlid!!! Je zou toch verwachten dat ze op de lagere school het verschil tussen 'de' en 'het' al wel hebben geleerd... Inderdaad. Dat hangende ding bij mannen is dan ook vrouwelijk Nederlands is zo'n fantastische taal!!! Dank voor de tips! Ik zoek nog even door naar iets gebruiksvriendelijk(er)s (dit is subjectief hoor), maar misschien kan ik toch niet om dat GSAK heen... <{POST_SNAPBACK}> Ach, misschien vind je toch een antwoord via GSAK. Op die pagina staat nl. i use a clunky assortment of g7toWin, GPSBabel, Utopia, CacheMateConvert, and a host of other little scripts in combination with my standard map applications Misschien dat je in deze verzameling stukjes je antwoord wel kunt vinden. Groeten, Dmace
Merel Geplaatst 19 september 2005 Geplaatst 19 september 2005 (bewerkt) Oh! Kun je uitleggen hoe?? <{POST_SNAPBACK}> Gartrax openen. Bestand dat je wil converteren inlezen. Alle waypoints die je wil veanderen kiezen ( alles = Ctrl-A ) Rechtermuisknop en kiezen voor "Auto name" Vul het gewenste formaat in waarbij #1 = waypoint code #2= naam #3 owner. Stel de maximale lengte in. De namen worden direct omgezet, nu enkel nog opnieuw opslaan, als wpt, ov2 or whatever. Voorbeeld : Als de code GC1234 is, de naam "Heel goede cache", en de owner "Ikke" is dan geven volgende coderingen dit als resultaat : ( lengte = 15 ) #1-door-#3-:-#2 GC1234-door-Ikk #1 #2 GC1234 Heel goe #3 #2 Ikke Heel goede Beperkt maar heel vlug in gebruik 19 september 2005 bewerkt door Merel
BigFurryMonster Geplaatst 30 november 2005 Auteur Geplaatst 30 november 2005 Hmm ... een nieuw probleem treedt op: caches die na renamen in GarTrax dezelfde namen hebben. Bijvoorbeeld: LeukeCache1 en LeukeCache2 krijgen beide de nieuwe naam LeukeCache. Hierdoor kan ik het bestand niet opslaan in Mapsource. Ik heb dit ook in GSAK geprobeerd - dat lukt wel, maar GSAK lijkt uit mijn Pocket Query weer niet de informatie over de 'Found' status te halen. Of doe ik iets verkeerd?
de Roode Lantaarn Geplaatst 30 november 2005 Geplaatst 30 november 2005 Of doe ik iets verkeerd? Ja, je doet wat verkeerd. Ga even naar Help->Options Op het Tab-blad General staat een regel: "Method for matching placed (hidden) and found caches". Klik Exact Match aan en vul hieronder je exacte naam in. En dan bedoel ik natuurlijk de naam waarmee je logt op GC.com. Ger@ld
Aanbevolen berichten