rhgs Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Alle caches van Lady en de Vagebond zijn gedisabled. Enig idee wat hier aan de hand is?
Noorman Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Het was me wel al opgevallen, maar ik heb geen idee. Ik had ze eigenlijk wel op mijn (verlang)lijstje staan. Een aantal daarvan zitten hier wel in de buurt.
debendevanvier Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Alle caches van Lady en de Vagebond zijn gedisabled. Enig idee wat hier aan de hand is? <{POST_SNAPBACK}> Geen idee een update ofzo*heb verschillende op verlanglijstje staan en gedaan Jolanda
team astronaut Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Eerlijk gezegt geen flauw idee... ze werden steeds nog gevonden er zijn ook maaar weinig not founds...
walibi Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Alle caches van Lady en de Vagebond zijn gedisabled. Enig idee wat hier aan de hand is? <{POST_SNAPBACK}> Stuur ze een mailtje via de com site, misschien krijg je antwoord.
team astronaut Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Hier wat berichten van bezoekers! Snel kunnen vinden, al was er net een hondenuitlater................Cache is drijfnat!!............. .................ONDERHOUD.................. Vanavond langs geweest en het hele stukje veld met bentepollen tussen de sloten omgespit.Alleen een stuk handvat van een plastiek tas gevonden. Als het het voorgaande logje lees heeft de cache dringend onderhoud nodig! Schijnbaar is de cache plaatser niet meer geintereseerd, want ik vind geen latere logs dan van 15-12-2004. Jammer! Als men met geocachen stopt moet men of de geocaches archiveren en opruimen of overdoen aan iemand die er nog wel aandacht voor heeft.
Team Professor X Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 (bewerkt) Stuur een mailtje. Hun laatste found was 11-7-2005 na een jaar stilte. Wel jammer, is er geen cacher daar in de buurt die misschien wat mag/kan overnemen? walibi Geplaatst op Vandaag, 17:27 (rhgs @ September 14 2005, 17:11:08 )Alle caches van Lady en de Vagebond zijn gedisabled. Enig idee wat hier aan de hand is? Stuur ze een mailtje via de com site, misschien krijg je antwoord. Walibi is me voor 14 september 2005 bewerkt door Team Professor X
Noorman Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Misschien is het beter om ze zelf eerst te vragen wat de bedoeling is...en dan pas te praten over overnemen van de caches??? Ze hebben tenslotte zelf aangegeven dat ze in het archief gaan?!
kipchen Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 (bewerkt) Alle caches van Lady en de Vagebond zijn gedisabled. <{POST_SNAPBACK}> Misschien is het (spaghetti) draadje gebroken? Ik denk ook dat iemand ze even moet mailen om te vragen hoe het zit. 14 september 2005 bewerkt door kipchen
rhgs Geplaatst 14 september 2005 Auteur Geplaatst 14 september 2005 Ok, ik heb een mailtje gestuurd. Even afwachten
team astronaut Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Als je het weet laat ff horen op forum
JandeBeHanger Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 (bewerkt) Hier wat berichten van bezoekersVanavond langs geweest en het hele stukje veld met bentepollen tussen de sloten omgespit.Alleen een stuk handvat van een plastiek tas gevonden. Als het het voorgaande logje lees heeft de cache dringend onderhoud nodig! Schijnbaar is de cache plaatser niet meer geintereseerd, want ik vind geen latere logs dan van 15-12-2004. Jammer! Als men met geocachen stopt moet men of de geocaches archiveren en opruimen of overdoen aan iemand die er nog wel aandacht voor heeft. <{POST_SNAPBACK}> Dat was mijn note! Alle caches van Lady en de Vagebond zijn gedisabled. <{POST_SNAPBACK}> Misschien is het (spaghetti) draadje gebrokenIk denk ook dat iemand ze even moet mailen om te vragen hoe het zit.<{POST_SNAPBACK}> Misschien wel zwanger, kindje geboren, geen zin, geen tijd, interesse verloren. In ieder geval ben ik zo die spookdingen bovenaan mijn lijst zo kwijt, een cache zonder doosje! Daar gaan de kinders niet voor mee, die willen minimaal een fotokokertje zien! Gvm, Ayatolla de Behanger 14 september 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Kruimeldief Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Als je het weet laat ff horen op forum <{POST_SNAPBACK}> Hmmm is echt niet nodig lijkt me. De reden dat een cacher stopt hoeft voor mij hier niet vemeld worden door derden. Cachers komen en cachers gaan, een enkele blijft bestaan. Waarschijnlijk zijn ze oppgehouden. Hun laatste found it was juli 2005. Het lijkt me niet zo interressant om te weten wat er aan de hand is. Als ze het nu hier zelf kwamen vertellen, was het wat anders. Als jullie elkaar op de hoogte willen houden wat de reden is, PM elkaar maar. Er is niets meer of niets minder aan de hand dan dat ze hun caches in het archief gegooid hebben. Reden? onbelangrijk voor ons lijkt me.
Noorman Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Toch jammer. Ik had die caches graag nog opgezocht.
Aanbevolen berichten