Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

enige tijd geleden is de cache Ooievaarspad weggerooft. inmiddels heb ik de boel wat verplaatst en kan de cache weer openbaar gemaakt worden.

maaruh, hoe moet dat eigenlijk? volgens mij staat hij niet meer inactief maar ik kan mijzelf nog niet op de nederlandse kaart terug vinden.

wie kan me helpen?

Geplaatst
maaruh, hoe moet dat eigenlijk? volgens mij staat hij niet meer inactief maar ik kan mijzelf nog niet op de nederlandse kaart terug vinden.

Hij staat wel op de kaart, maar bij de inactieve caches. Zou hij binnenkort niet vanzelf weer als actief terugkomen op de andere kaart?

Geplaatst

Dit staat op www.geocaching.nl/diy

Aanvragen van aanpassingen op de cache kaarten

Op de pagina "DHZ: Aanpassen cache kaarten" kan een eigenaar van een cache aangeven dat de locatie of de status van de cache is aangepast op de cache pagina van geocaching.com.

Door deze functie kan de eigenaar van een cache bijdragen aan de correcte weergave op de verschillende cache kaarten.

Jurgen

Geplaatst

YES!!! we zijn er weer. :lol1:

op de avond van 18 september komt de ooievaar langs en zal er een lading TB`s in droppen. Een nieuw nestje zal geboren worden. Fijn dat we dit wonder toch nog mee kunnen maken...

dank jullie voor de tips, "`t komt Oal Goud" :beerchug:

Geplaatst
Of anders even een moderator mailen misschien?

Nee, de moderatoren kunnen je hier niet mee helpen.

Op QandA staan echter veel antwoorden op veel gestelde vragen. Zo staat daar een item met als titel "Cache kaarten fout".

Even zoeken voorkomt dat er veel werk gaat zitten in het beantwoorden van vragen die op de site al zijn beantwoord.

Geplaatst

aangezien ik niet dacht dat de cache kaart fout was maar dat ik iets fout had gedaan, was ik nooit op het idee gekomen hoe ik dit kon veranderen.

nogmaals bedankt, EVEN zoeken had ik al gedaan, in vervolg zal ik eerst alle eerder postings doorlezen. nogmaals dank voor de reacties.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...