Mumzle Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Zoals ik in mijn vorige post al aangaf zal in elk geval het bestuur van de stichting hier niet meer posten of lezen. Conform je verzoek zullen we de discussie over de inrichting van de stichting verder voeren op geocaching.nu. Het ga je goed! Zenz Geoman, is dit nu echt wat je wilt? Afscheiding van mensen die de sport een warm hart toedragen. Absolute verkwisting van kennis, waar wij - de geocachers - in de toekomst best gebruik van hadden willen maken. Ja, ook op het .nl forum. Nu worden wij eigenlijk weggejaagd naar het .nu forum. Ik had dit allemaal zo graag anders gezien, maar kennelijk is dat niet mogelijk. Ik moet ook bekennen dat er inderdaad meer venijn in je postjes zit, hoewel dat ook kan liggen aan de recentelijke flame war die je op allerlei mogelijke manieren heb mogen ontvangen. Dat keur ik absoluut niet goed, maar dat neemt echter niet weg dat je nu in mijn ogen de veel gebruikte sleutel "verdeel en heers" hanteert. Bijzonder jammer, want het zou wel eens zo kunnen zijn dat je daarmee aan het verkeerde eind trekt. Ik snap het echt allemaal niet meer. Populariteit, in welke vorm dan ook, kan van het ene moment in het andere weg zijn, zeker wanneer de mensen waar het om gaat worden vergeten. (Kijk maar naar de politiek) Ik probeer het nog een beetje positief te benaderen, hoewel ik daar steeds meer moeite mee krijg, maar ik zou je graag willen verzoeken je stelling hierin te wijzigen. Anders zien vele cachers zich echt genoodzaakt om uit te wijken naar een ander forum en dat zou best wel eens verkeerd uit kunnen pakken. Een zorgelijke Mumzle
Euro en Co Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Beste Geoman, moet ik hieruit nu concluderen dat u de mensen die bedreigingen hebben geuit tegen u en uw familie, schaart onder de bestuursleden van de Stichting??? Ik zou dat namelijke een hele kwalijke zaak vinden. Ook de vermelding hiernaar zou ik willen categoriseren onder de noemer persoonlijke beledigingen aangezien ik u nog nooit en en te nimmer heb ontmoet of gesproken heb. Over vooroordelen gesproken! Met vriendelijk groet, Euro secretaris Stichting Geocaching
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Vergeet niet dat ik en mijn gezin - zelfs midden in de nacht - telefonisch bedreigd zijn. ( "Als je vent dit en dat niet uit het forum haalt dan spring ik nu in de auto en kom ik jullie bekken verbouwen") Dit is allemaal heel kwalijk. Maar is het misschien, juist vanwege deze vervelende uitlatingen, niet beter om een aantal zaken wat meer uit handen te geven? Gewoon zodat je zelf wat buiten schot staat? Ik kan me dit soort uitlatingen nauwelijks voorstellen, en wil dan ook niet geloven dat een normale geocacher zich hiermee inlaat!
Bytheway Geplaatst 5 november 2002 Geplaatst 5 november 2002 Bericht van Koos is verwijderd, tekst is opgeslagen ter inzage voor andere moderators .nl team. ByTheWay
gimli Geplaatst 6 november 2002 Geplaatst 6 november 2002 opmerking verwijderd.. per PM verklaard... groetsen, Michiel :hehe: Edited By gimli on nov. 06 2002 at 19:03
Bytheway Geplaatst 6 november 2002 Geplaatst 6 november 2002 Ik sla alle berichten op die ik verwijder/modificeer. Dit in het geval dat andere moderators het nog willen inzien om mijn beslissing te begrijpen. Het bericht was aanstootgevend en daarom niet geschikt voor publicatie op het forum. Ik wil hier niet spreken over mythevorming alleen over actief modereren. Het verwijderen/aanpassen van aanstootgevende berichten is helaas één van mijn taken als moderator. Dit om te zorgen dat we een leefbaar forum houden. De opmerking die hier geplaatst is had ook per PM gestuurd kunnen worden. Je krijgt dan altijd een antwoord met toelichting van mij. Het feit dat deze opmerking in een toch al zeer "beladen" thread gebeurt vind ik jammer en misplaatst. ByTheWay Edited By Bytheway on nov. 06 2002 at 16:20
Aanbevolen berichten