debendevanvier Geplaatst 30 augustus 2005 Geplaatst 30 augustus 2005 Als het er om gaat dat kinderen micro's niet leuk vinden, kun je beloven dat ze getracteerd worden op iets als ze de micro toch vinden, b.v. poffertjes. En als ze de micro niet vinden, dan niet. <{POST_SNAPBACK}> Een found of geen found het is een middag uit!! Maar de discusse een bak of mirco*dan gaan wij voor een bak* helaas zijn sommige bakken leegen bakken!!! Laten wij eerst zorgen dat er geen troep wordt geruild tegen mooie dingen! En die mirco's ach bij sommige kun je heel veel plezier heben! En somigge mirco's plekken verdienen een bak!!!! En sommige bakken moggen een mirco worden!!! Iets leuks voor de kinderen ach die van mij lopen voor snack bij mcdonalds En de caches moet hier gevonden worden want voor geen schat lopen ze gewoon niet!! Maar vooral zorg dat je cache gewoon gevonden kan worden*want dat vinden wij veel irretante*caches die eigelijk NIET gevonden moggen worden* En zorg dat je BAK of mirco goed verzorgt is*en reageer op gezetten logjes is je boekje vol of caches nat* reageer dan tenminst op log van de bezoekers* Jolanda mv4
Zero CooL Geplaatst 30 augustus 2005 Geplaatst 30 augustus 2005 Maar de discusse een bak of mirco*dan gaan wij voor een bak* helaas zijn sommige bakken leegen bakken!!!Jolanda mv4 <{POST_SNAPBACK}> En zoals al geschreven is, die discussie wordt hier niet voortgezet. Topic is: Iets speciaals voor microcaches, Micro's aantrekkelijker maken voor kids
debendevanvier Geplaatst 30 augustus 2005 Geplaatst 30 augustus 2005 Maar de discusse een bak of mirco*dan gaan wij voor een bak* helaas zijn sommige bakken leegen bakken!!!Jolanda mv4 <{POST_SNAPBACK}> En zoals al geschreven is, die discussie wordt hier niet voortgezet. Topic is: Iets speciaals voor microcaches, Micro's aantrekkelijker maken voor kids <{POST_SNAPBACK}> Door ze wat minder mirco temaken voor mini ruilspulletjes!!! Of bij tehouden *wie is de schatten zoeker in het gezin* wat moeilijk als je 1 kind hebt Of 1 euro per kind eruit Of via internet een certificaat/diploma voor het kind tehebben!!! Of je verstopt hem bij de speeltuin kunnen de ouders zoeken en de kids spelen Mirco's zijn voor de meeste volwassen puntjes erbij,laat staan aantrekkelijk,uitdagend of leuk,maar voor kinderen is er niks aan!!! speciaal rank via website voor welke kind is super mirco zoeker!! Of de mirco verstoppen in een gewone/gigabak*2 in 1* mag/kan dat???*IDEE!!!l Jolanda mv4
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 september 2005 Geplaatst 2 september 2005 Waarom denken we bij micro's nou altijd aan filmkokertjes Een pillenpotje oid is groter. Groter is meer inhoud. Meer inhoud is meer ruimte voor kleine goodies. Creatief zijn mensen.
debendevanvier Geplaatst 2 september 2005 Geplaatst 2 september 2005 Waarom denken we bij micro's nou altijd aan filmkokertjes Een pillenpotje oid is groter. Groter is meer inhoud. Meer inhoud is meer ruimte voor kleine goodies. Creatief zijn mensen. <{POST_SNAPBACK}> mag dat in een gewoon cache?? jolanda mv 4
Myth Geplaatst 3 september 2005 Auteur Geplaatst 3 september 2005 Leuke ideeën tot nu toe Grofweg zie ik de volgende categoriën: - doe de micro's maar niet ... - organiseer er iets om heen (puntenklassement, beloning, etc); - maak ze onderdeel van een multi; - stop er een tegoedbon in; - maak iets speciaal voor een micro en stop het er in Ik zie zelf het meest in het laatste spoor: een item dat je alleen in micro's tegenkomt. Maar om het in veel/alle micro's tegen te komen (daar ging het immers om) moeten we met z'n allen iets organiseren of afspreken. Ik zat te denken: Als we nu een categorie travelbugs introduceren alleen voor micro's en speciaal voor kinderen. Misschien dat we een Ballorig of een Efteling dan zo gek kunnen krijgen om hem te sponsoren (ik wil het best wel eens proberen uit te zoeken). Twee nieuwe vragen dan: - Is het een probleem (is er ergens een regel o.i.d.) dat er reclame op travelbugs staat? - Wat zou je behalve een muntje nog meer voor leuke travelbugs kunnen verzinnen?
Kruimeldief Geplaatst 3 september 2005 Geplaatst 3 september 2005 Ik zat te denken: Als we nu een categorie travelbugs introduceren alleen voor micro's en speciaal voor kinderen. Misschien dat we een Ballorig of een Efteling dan zo gek kunnen krijgen om hem te sponsoren (ik wil het best wel eens proberen uit te zoeken). Twee nieuwe vragen dan: - Is het een probleem (is er ergens een regel o.i.d.) dat er reclame op travelbugs staat? - Wat zou je behalve een muntje nog meer voor leuke travelbugs kunnen verzinnen? <{POST_SNAPBACK}> Er is maar een travelbug en deze komt van .com. Wij kunnen niet zelf andere bugs maken en deze dan toch loggen. Geen enkele vorm van commercie is toegestaan in caches, op bugs en wat dan ook. Ook geen reklame voor Ballorig, Efteling en dergelijk. Zelfs caches op het terrein van zulke pretparken worden normaal gesproken niet goedgekeurd. Al deze antwoorden zijn gewoon te vinden op de site van geocaching.com
JandeBeHanger Geplaatst 3 september 2005 Geplaatst 3 september 2005 Ik zat te denken: Als we nu een categorie travelbugs introduceren alleen voor micro's en speciaal voor kinderen. Misschien dat we een Ballorig of een Efteling dan zo gek kunnen krijgen om hem te sponsoren (ik wil het best wel eens proberen uit te zoeken). Twee nieuwe vragen dan: - Is het een probleem (is er ergens een regel o.i.d.) dat er reclame op travelbugs staat? - Wat zou je behalve een muntje nog meer voor leuke travelbugs kunnen verzinnen? <{POST_SNAPBACK}> Ik denk dat je eerst zelf een redelijke hoeveelheid caches moet gaan doen voor dat je zelf caches gaat plaatsen.Met die redelijke hoeveelheid bedoel ik een 100 to 200 caches en dan niet alleen maar micro's, maar ook moeilijke multies. Uiteraard ook een persoonlijke uitdaging van tegen de 20 micro's op een dag.
madmull Geplaatst 3 september 2005 Geplaatst 3 september 2005 Er is maar een travelbug en deze komt van .com. Wij kunnen niet zelf andere bugs maken en deze dan toch loggen.Geen enkele vorm van commercie is toegestaan in caches, op bugs en wat dan ook. Ook geen reklame voor Ballorig, Efteling en dergelijk. Zelfs caches op het terrein van zulke pretparken worden normaal gesproken niet goedgekeurd. Al deze antwoorden zijn gewoon te vinden op de site van geocaching.com <{POST_SNAPBACK}> Kunnen we niet beter zeggen dat het niet is toegestaan zolang .com er geen geld voor krijgt? 10.000 JEEPtravelbugs als dat geen vorm van commercie is dan weet ik het niet meer. Stel en ik schrijf stel dat .nl besluit om de micro's op te vrolijken door pastic muntjes met nummer in omloop te brengen gesponsord door de efteling zodat als deze gevonden worden door kinderen ze deze op een aparte site kunnen loggen en daardoor meedoen met een loterij zodat ze een prijsje kunnen winnen bijv. een gratis ijsje of gratis toegang tot bijv. de efteling. Wat gebeurt er dan? Valt .com nederland binnen en gaat deze alle munten ruimen of worden we verstoten, verbannen weet ik veel. Denk het niet. Misschien zeggen ze wel : goed idee Doen we ook maar dan met disney world en macD. Madmull ff offtopic : introduceert .com straks een nieuwe cachetype: de floating cache.
Camelion Geplaatst 3 september 2005 Geplaatst 3 september 2005 Je kunt TB's maken wat je wil. Met of zonder sponsoring van de Efteling of wie dan ook. Je gaat je gang maar. Die TB's kunnen in geocaching.com caches zitten; niemand houdt dat tegen. Wil je echter de TB's gelogd hebben via de site van geocaching.com, tja, dan zul je je wel aan hun regels moeten houden. Wil je dat niet, dan zul je je eigen trackingsite moeten bouwen (zoals de geolutins etc). En inderdaad zou (hypothese) geocaching.nl zoiets kunnen regelen met coins, Dutch-TB's, weet ik veel wat. Bouwen wij (Albrt en Reintje ) een fraaie trackingpagina. Kunnen we onze site onderhouden door de verkoop van die dingen. Maar je zult die dingen dan nooit terugvinden in jouw statistieken van geocaching.com. En daarmee wordt de TB/Coin/Efteling-Laaf al een stuk minder interessant. En ik denk dan geocaching.com zich ook wel zal laten horen.
de Roode Lantaarn Geplaatst 3 september 2005 Geplaatst 3 september 2005 Waarom denken we bij micro's nou altijd aan filmkokertjes Een pillenpotje oid is groter. Groter is meer inhoud. Meer inhoud is meer ruimte voor kleine goodies. Creatief zijn mensen. <{POST_SNAPBACK}> mag dat in een gewoon cache?? jolanda mv 4 <{POST_SNAPBACK}> Het pillenpotje moet dus niet in de cache maar het pillenpotje is de cache. Tegenwoordig worden medicijnen in mooie stevige en goed afsluitende potten verpakt. Die dingen zijn wat groter als een filmkokertje en kunnen dus ook meer dan alleen een logrolletje bevatten. Let er wel op dat je de evt etiketten verwijderd of er een GC.com sticker op plakt. Die dingen zijn altijd nog kleiner als een small regular.
debendevanvier Geplaatst 7 september 2005 Geplaatst 7 september 2005 naar aanleiding van dit draadtje hebben wij deze gemaakt de cache heeft goedkeuring van de kinderen gekregen met cyfer 7! ik hoop dat andere kinderen hem ook leuk vinden een pot met goud Jolanda mv 4
Wij Drie Geplaatst 7 september 2005 Geplaatst 7 september 2005 ...een pot met goud Jolanda mv 4 <{POST_SNAPBACK}> Member Only!!! tot cache, team Wij Drie
debendevanvier Geplaatst 7 september 2005 Geplaatst 7 september 2005 ...een pot met goud Jolanda mv 4 <{POST_SNAPBACK}> Member Only!!! tot cache, team Wij Drie <{POST_SNAPBACK}> he ik vondt hem al anders dan de andere 3! maar ik ben zelf GEEN*NOG eens member!!! He zal daar even een mailtje over sturen*daar staat hij ook niet op de kaart bij mij*Vreemd* Jolanda mv 4
Kruimeldief Geplaatst 7 september 2005 Geplaatst 7 september 2005 he ik vondt hem al anders dan de andere 3!maar ik ben zelf GEEN*NOG eens member!!! He zal daar even een mailtje over sturen*daar staat hij ook niet op de kaart bij mij*Vreemd* Jolanda mv 4 <{POST_SNAPBACK}> Mailtje hoeft niet meer. Ik las het hier en member only is er af Een van ons beide moet het aangevinkt hebben
Aanbevolen berichten