Spring naar bijdragen

Webcam cache


baflobill

Aanbevolen berichten

Hallo luitjes,

 

Ik begrijp niet goed het werkt met een webcam cache. Je moet er dan voor gaan staan en een foto van jezelf 'maken'?? Die foto moet je dan toch van internet halen en vaak wordt hij elke minuut ververst. Ho ekun je dan aan de foto met jezelf erop komen.

 

Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen of me kan verwijzen naar een draadje waar dit uitgelegd wordt.

 

Alvast dank!

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo luitjes,

 

Ik begrijp niet goed het werkt met een webcam cache. Je moet er dan voor gaan staan en een foto van jezelf 'maken'?? Die foto moet je dan toch van internet halen en vaak wordt hij elke minuut ververst. Ho ekun je dan aan de foto met jezelf erop komen.

 

Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen of me kan verwijzen naar een draadje waar dit uitgelegd wordt.

 

Alvast dank!

 

Hans

Gewoon iemand bellen die thuis achter de pc zit. Ook kan je natuurlijk voor de high- tec optie kiezen door een laptop met telefoon mee te nemen zodat je contact met internet hebt. Ook wel eens gehoord van één of andere site waar je naar kan bellen en dat er dan een screendump wordt gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook kan je natuurlijk voor de high- tec optie kiezen door een laptop met telefoon mee te nemen zodat je contact met internet hebt.

Hoho, hightec is al lang weer verder. Met een beetje GSM van tegenwoordig kan het ook. (Smartphone met windows mobile of met Symbian als OS) :P

Hoe dan ook, high budget. In vergelijking met optie één.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de antwoorden.

 

IK begrijp hieruit dat je of een hoop apparatuur moet aanschaffen of een thuisbasis moet hebben die op het juiste moment het een en ander moet doen.

 

Vind ik persoonlijk wel jammer. Het is nu een hobby die ik min of meer alleen kan doen. Maar er zijn genoeg andere caches die ik nog niet gedaan heb, dus ik kan nog wel even vooruit. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij was het ook een hobby die ik alleen deed. Alleen als ik webcaches ging doen zorgde ik dat ze in mijn favorieten stonden, de sites met de webcams en zorgde dat mijn mannetje thuis was. Op die dagen ging ik er dan op uit voor webcams, vond hij geen probleem, is een kwestie van bellen "zie je mij" "ja" "kun je een screenshot maken" "Ja, dat lukt", Soms nog enige aanwijzingen, maar meestal was het maar een paar minuten aan de telefoon en oke, ik kon weer verder en hij kon weer verder. ;)

 

Daarna heb ik hetzelfs nog een aantal keer gedaan dat mijn man zelfs gewoon op zijn werk zat. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de antwoorden.

 

IK begrijp hieruit dat je of een hoop apparatuur moet aanschaffen of een thuisbasis moet hebben die op het juiste moment het een en ander moet doen.

 

Vind ik persoonlijk wel jammer. Het is nu een hobby die ik min of meer alleen kan doen. Maar er zijn genoeg andere caches die ik nog niet gedaan heb, dus ik kan nog wel even vooruit.  :cry:

 

of een collegacgeoachers die niet aan cachen is :beerchug:

 

jolanda mv 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...