Gast cybarber Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 OM een spektakulair overzicht van alle RD punten te hebben kan ik iedereen aanraden Google Earth (gratis download earth.google.com) te doenloaden en de file via onderstaande link te openene. Google earth is een 3d versie van de aardbol in Sateliet beelden met inzoom, rotatie mogelijkheden etc. Alle RD meetpunten verschijnen op de Sateliet foto van Nederland met nummer. Alle Nederlands RD Meetpunten voor Google Earth Cybarber
Myth Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 OM een spektakulair overzicht van alle RD punten te hebben kan ik iedereen aanraden Google Earth (gratis download earth.google.com) te doenloaden en de file via onderstaande link te openene. Google earth is een 3d versie van de aardbol in Sateliet beelden met inzoom, rotatie mogelijkheden etc. Alle RD meetpunten verschijnen op de Sateliet foto van Nederland met nummer. Alle Nederlands RD Meetpunten voor Google Earth Cybarber <{POST_SNAPBACK}> Als ik de zip-file probeer te openen, geeft hij een melding dat het bestand beschadigd is.
team*smeigel Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 (bewerkt) Handige link!!! Bij mij doet ie ut volgens mij ook niet zoals die ut moet doen want als ik kijk naar de flitspalen op je site dan krijg ik iets heel anders dan bij de rd punten. hopelijk kun je nog de fout herstellen want dit miste ik nog aan google earth. Wel alvast Bedankt, en ik wacht wel geduldig af. Groetjes Team*Smeigel 27 augustus 2005 bewerkt door team*smeigel
hrng Geplaatst 5 september 2005 Geplaatst 5 september 2005 (bewerkt) Deze werkt wel. Lokaal bewaren en openen in google earth via het menu met bestandstype gpx. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Wel een puist aan punten zeg. 5 september 2005 bewerkt door hrng
Gast fadeeltje Geplaatst 12 oktober 2005 Geplaatst 12 oktober 2005 Deze werkt wel.Lokaal bewaren en openen in google earth via het menu met bestandstype gpx. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Wel een puist aan punten zeg. <{POST_SNAPBACK}> Hai, Kun jij mij helpen hoe ik naar sateliet foto's kan bekijken? Fadela
de Roode Lantaarn Geplaatst 12 oktober 2005 Geplaatst 12 oktober 2005 Hai, Kun jij mij helpen hoe ik naar sateliet foto's kan bekijken? Fadela <{POST_SNAPBACK}> Misschien begrijp ik de vraag niet helemaal maar het lijkt me dat je gewoon Google Earth moet Downloaden. daarna vlieg je de hele wereld over. Google Earth Home
Gast lawrence Geplaatst 13 oktober 2005 Geplaatst 13 oktober 2005 (bewerkt) heey bij werkt google earth niet ik krijg steeds dezelfde fout <<- Screen en hij wil de plaatjes niet weergeven in google 13 oktober 2005 bewerkt door lawrence
hrng Geplaatst 13 oktober 2005 Geplaatst 13 oktober 2005 (bewerkt) heey bij werkt google earth niet ik krijg steeds dezelfde fout <<- Screen en hij wil de plaatjes niet weergeven in google <{POST_SNAPBACK}> Ik neem aan dat je pc aan alle systeemeisen voldoet en je voor de directx optie hebt gekozen? 13 oktober 2005 bewerkt door hrng
Gast lawrence Geplaatst 14 oktober 2005 Geplaatst 14 oktober 2005 (bewerkt) ja! ik heb ze allemaal geprobeerd 14 oktober 2005 bewerkt door lawrence
Gast lawrence Geplaatst 14 oktober 2005 Geplaatst 14 oktober 2005 o ik kijk net in Documents and Settings\Application Data\Google\GoogleEarth\images en die is leeg
hrng Geplaatst 15 oktober 2005 Geplaatst 15 oktober 2005 wat nu? <{POST_SNAPBACK}> Die is altijd leeg. Hij cached zijn plaatjes ergens anders. Ik vermoed dat je firewall de zaak blokkeert. Zonealarm verwacht bijvoorbeeld onder windows2000 en xp toestemming voor : spoolsv.exe en GoogleEarth.exe Helpt dit?
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 20 oktober 2005 Geplaatst 20 oktober 2005 Met behulp van Google Maps en Earth kan je foto's op hun juiste plaats op de kaart zetten alsof het waypoints zijn. Een soort georeferencing van eigen foto's dus. Create Google Maps or Export a KML or KMZ File to Google Earth Als je via onderstaande link Google Earth aanzwengelt dan zie je zelf wat er bedoeld wordt: http://www.robogeo.com/home/robogeo.kmz
daanvindtze Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Als je via onderstaande link Google Earth aanzwengelt dan zie je zelf wat er bedoeld wordt:http://www.robogeo.com/home/robogeo.kmz <{POST_SNAPBACK}> Fraaie tool. Lijkt me mooi begin om zo alle rd punten met alle bij behorende foto's en logs in google earth toegankelijk te maken. Ben benieuwd of onze Nootdorpse vriend de handschoen oppakt.
daanvindtze Geplaatst 11 januari 2006 Geplaatst 11 januari 2006 Door de imode optie van de meetpunten site te combineren met google earth is er - al zeg ik het zelf - een heel erg fraaie mogelijkheid ontstaan om meetpunten te browsen in Google Earth. je kunt deze Google Earth laag downloaden via KML bestand nu met details en foto Veel plezier ermee. NB. De miniplaatjes ed. zijn beschikbaar dankzij Albrt zijn inspanningen.
Aanbevolen berichten