Spring naar bijdragen

Geocaching nieuwsbrief - 1 x per maand in je mailbox


erics

Aanbevolen berichten

Omdat er inmiddels ruim 600 leden van het forum zijn, leek het mij interessant om eens te peilen of er behoefte bestaat aan een Geocaching Nieuwsbrief. 1 x per maand het laatste nieuws, de nieuwste feiten, gadgets en roddels in je mailbox.

Lijkt mij in ieder geval leuk om te maken.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie niet direct de voordelen.

Op deze site kan ik zelf de onderwerpen aankiezen die mijn intresse hebben, en blijf ik toch met het nieuws op de hoogte.

Op deze manier wordt ik niet overspoeld met mail-junck.

 

Uiteraard blijft het mijn keuze om de Geocaching Nieuwsbrief aan/uit te klikken.

 

Groeten Theo   ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwsbrief lijkt mij een goed idee. Nu hebben we een zich steeds verder uitdijend forum en je moet echt geregeld de zaak volgen wil je op de hoogte blijven. Met zoveel threads verlies je overzicht van wat was. Ik zie dat ik steeds meer de forum-zoek functie gebruik.

Ik geloof dat een nieuwsbrief een goed idee is. Een grote groep niet zo bezige geocachers blijft toch betrokken bij het gebeuren.

En dan de inhoud. Ik denk, gezien de hoeveelheid letters die per dag aan dit forum wordt toegevoegd, dat we ons daarover geen zorgen hoeven te maken; grage schrijvers genoeg. (Ik doe in ieder geval mee!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een heel goed idee (in mijn ogen dan).

Ook heel handig, zoals net al is opgemerkt, want dan hoef je niet meer het hele forum af te struinen naar de nieuwste weetjes en roddels.

 

Groeten van Team Blokhut :cool: ,

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn allereerste reactie was: "Nee". Ik zit minstens een keer per dag op het forum, dus wat heb ik nog aan een nieuwsbrief. Dan zie ik alles dubbel.

Maar nu ik de reacties doorlees denk ik wel dat er behoefte aan is en lijkt het me wel een prima idee. En ja, ik wil er ook wel aan meewerken. En als ik nog vaak op dit forum blijf zitten, krijg ik misschien links ook nog een muisarm, dus dan is een nieuwsbrief wel beter..... ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als ik nog vaak op dit forum blijf zitten, krijg ik misschien links ook nog een muisarm, dus dan is een nieuwsbrief wel beter..... ???

Mijk, begrijp ik het goed dat je eerst je muis met je rechterhand bediende, en nu je een muisarm hebt gekregen met je linkerhand?

Zo doorgaand zou je misschien eerst nog je linker- en rechtervoet kunnen gebruiken voordat je je beperkt tot het lezen van de nieuwsbrief ???

Want als je alleen leest moeten wij je bijdragen op dit forum missen, en dat is ook voor ons jammer.

Maar eigenlijk wens ik je natuurlijk vooral een snelle beterschap toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik dacht oorspronkelijk dat een nieuwsbrief geen zin heeft, omdat je toch ook gewoon het forum kunt lezen.

Maar toen ik las over mensen die geen gelegenheid/zin hebben om alles te volgen, zag ik het nut ervan in. Een uittreksel van de belangrijkste zaken die op het forum te berde zijn gekomen.

Voor degenen die wel het forum bijhouden zou het dubbelop zijn, die lezen het dus niet.

Maar nu lees ik ook over stukjes schrijven voor die nieuwsbrief, en dat lijkt mij verkeerd. Want als je alles wilt volgen zou je dan ook de nieuwsbrief moeten lezen, terwijl dat grotendeels een herhaling zal zijn van het forum.

 

Mijn conclusie: een nieuwsbrief is nuttig, maar het moet uitsluitend een samenvatting van het forum zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn conclusie: een nieuwsbrief is nuttig, maar het moet uitsluitend een samenvatting van het forum zijn.

Lex: Er staan op heel veel verschillende plekken op internet allerlei interessante dingen over geocaching. Zou je die dan niet (al dan niet samengevat) willen zien? Of een aantal links naar interessante sites? Om maar wat te noemen.

 

En Koos, die opmerking had ik verwacht  :blush:

Maar in een nieuwsbrief hoort m.i. ook een [b:post_uid0]beetje[/b:post_uid0] humor. De wereld is groter dan alleen serieuze zaken. En zolang de humor niet de overhand krijgt vind ik het wel leuk.

En tenslotte: je HOEFT hem niet te lezen.....

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lex: Er staan op heel veel verschillende plekken op internet allerlei interessante dingen over geocaching. Zou je die dan niet (al dan niet samengevat) willen zien? Of een aantal links naar interessante sites? Om maar wat te noemen.

Misschien is een oplossing om in de nieuwsbrief een aparte rubriek te maken met uittreksels uit het forum. Nieuwe berichten kunnen dan makkelijker worden gevonden.

 

Of misschien wel twee nieuwsbrieven. Een met een uittreksel uit het forum, een met overig nieuws.

 

Maar je kunt je wel afvragen of de inhoud van deze laatste niet beter gewoon op het forum kan worden gezet, dan hoeven we er niet zo lang op te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...