Spring naar bijdragen

Geocaching nieuwsbrief - 1 x per maand in je mailbox


erics

Aanbevolen berichten

In het forum zie ik bijvoorbeeld nooit echte produktbesprekingen en ik vraag me ook af of die er in thuishoren. Maar dat  is weer een andere discussie. Ik ben wel met je eens dat in de nieuwsbrief in ieder geval een samenvatting moet komen van de belangrijkste forum-topics. Maar bijvoorbeeld ook een verslag van het afgelopen Herfstevent, een bespreking van een internetsite, een aantal interessante links, leuke of bijzondere caches en een overzichtje van belangrijke zaken uit de verschillende nieuwsgroepen.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik geloof dat ik ook wel wat zie in de versie zoals EricS "zijn" nieuwsbrief ziet.

Gewoon een clubblad met allemaal leuke stukjes, leuk om te lezen en voor iedereen wat. Niet leuk, gewoon niet lezen!

 

Zo'n nieuwsbrief moet naast het forum kunnen bestaan, misschien worden er bepaalde items die in het forum "leven" verder in uitgediept worden.

Discussies en dergelijke horen hier in het forum! Reviews, gekke fotos, nieuwe producten en verslagen kunnen heel goed in de nieuwsbief.

 

 

 

Edited By Flapper on okt. 23 2002 at 10:19

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwsbrief, goed plan!

 

Wel oppassen, structureren is erg belangrijk, laat het geen kopie van het forum worden. De nieuwsbrief zou bv. tips, techniek, belevenissen en uiteraard meer vaste onderwerpen moeten hebben. Ook is het belangrijk dat er voor elke geocacher artikelen inzitten, dus ook voor mensen die nog nooit een GPS hebben gezien. Aan de andere kant moet de techniek op 'hogere' niveaus niet geschuwd worden. Immers elke geocacher doorloopt een bepaald kennispad van beginner naar zijn eigen niveau van gevorderd. Het gebruik van de computer (Cartografie, Waypointmanagement etc.) hoort er ook bij. Zo ook verstoptips, ideeen voor nieuwe caches etc.

 

Vergeet niet dat er een aanslag gepleegd wordt op de personen die in de redactie zitten, vandaar dat maandelijks naar mijn idee een te zware belasting legt op de redactieleden en dat komt de kwaliteit van de artikelen niet ten goede.

 

Zelf zit ik zakelijk gezien de redactie van Stars, dit is een ca 6 keer per jaar verschijnend blad voor een winkelketen van 215 vestigingen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...