Spring naar bijdragen

Professional caches en hunters


Aanbevolen berichten

Ik kwam tegen op de geocaching.com page:

 

"

Member only caches: Some caches will only be available to premium members. This has been a request of many geocachers who want to put more energy into designing a cache for dedicated geocachers. As the cache owner, you can make any of your caches "subscriber only," so folks will need a subscription to seek it out.

"

 

Zijn er hier mensen die plannen hebben om 'exclusieve caches' te maken?

En ik weet: 'alleen de zon schijnt gratis' en 'there is no free lunch'. Dus er is wel iets te zeggen voor geldelijke bijdragen. Het is geen kattepis om de geocaching sites te runnen.

 

Iemand commentaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 98-1011086937

Kan je een linkje geven, dan kunnen we het ook nalezen en een mening vormen.

Kwam het in het forum van .com naar voren of is het vanuit geocaching gekomen? Is het een idee of concreet?

Heel benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Direct reagerend vanuit mijn gevoel zeg ik: Lijkt me wel wat. Als je al wat ervaring hebt met het fenomeen is een extra uitdaging weer eens wat anders. het dienen dan echter ook wel caches te zijn die iets meer bieden. En hoe hou je dat in de klauw? Ben ook benieuwd!

 

:)  ZUURTJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307

Eh... Ik zit er eerlijk gezegd niet zo op te wachten dat ik straks moet gaan betalen om te geocachen (of begrijp ik het niet goed).

Voor members-only caches is wel wat te zeggen maar wie worden er dan member en HOE?

Om een goede mening te vormen heb ik eerst meer informatie nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje eng hoor..

ga je volgens mij heel gauw commerciele caches krijgen die dus gaan verdienen aan de geocachers.. daar heb ik wat tegen..

bijdragen om bijvoorbeeld deze site te laten draaien wil ik best geven maar geld laten verdienen NEE!

 

groeten,

 

Gimli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt..???

Geld betalen om een Cache te "mogen" bezoeken, belachelijk. Als de webmasters het financieel niet meer kan/wil opbrengen  kan je altijd nog vorm van sponsering opzetten.

Als dat bij de .nl webmasters het geval is dat de kosten te hoog worden ben ik de eerste die sponsort, maar geld betalen om te Cache NEVER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hebben we het een half jaar geleden (ofzo) ook uitgebreid over gehad, er verschenen toen her en der (in de USA) wat commerciele caches, de toenmalige actieve cachers (waarvan er nog steeds een paar erg actief zijn) vonden toen dat commerciele caches per defintie geweerd moesten worden, hier was men het overigens wereldwijd over eens.

 

Ik heb me ooit voorgenomen om er alles voor te doen om commerciele activiteiten rondom geocaching te weren, en zo denk ik er nog steeds over.

 

Commercie sucks!! Als we zorgen dat de site betaald wordt en er een klein geldpotje beschikbaar komt voor bv. event caches dan zijn we goed bezig, maar er moet/mag niemand aan verdienen!  :exclamation:

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nog twijfelend om Sunny Times te gaan doen  :) (als je het er niet mee eens bent moet je hem niet loggen) zo zeker ben ik van het feit dat ik niet meer mee doe wanneer er voor het hunten betaald moet worden   :devil:    :exclamation:

 

Niet dat ik niet iets bij zou willen dragen voor hen die (te) veel kosten maken voor ons aller plezier, maar het gaat om het gevoel: "Vrijheid, blijheid !"

 

Mumzle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als we de kwaliteit van het cachen hoog willen houden, dan denk ik dat er op den duur niet aan te ontkomen is, om een zekere exclusiviteit in te bouwen. dat hoeft zeker niet een geldelijke vergoeding te zijn, maar eerder een gereglementeerde toegang tot de cache(s).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Zwaar onzin......iedereen moet toegang hebben tot cache...waarom zou een nieuwe cacher niet  toegelaten worden tot een moeilijkere cache..geef daar eens reden voor !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...