Spring naar bijdragen

handtekening plaatje


Grolo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 10 months later...

Ik heb in mijn forum-handtekening het plaatje vd Stevige Stapper geplaatst.

Nu is er iets misgegaan en kan ik mijn handtekening niet meer wijzigen. Bij alles wat ik doe in de wijzig handtekning modus blijft hij alleen als link werken naar Stevige Stapper 3.

 

Ik heb ook een poging gedaan om mijn hele handtekening te verwijderen, maar dan nog blijf ik de link Stevige Stapper 3 houden (in de wijzig handtekening modus).

 

Hoe kan ik mijn handtekening weer wijzigen?

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in mijn forum-handtekening het plaatje vd Stevige Stapper geplaatst.

Nu is er iets misgegaan en kan ik mijn handtekening niet meer wijzigen. Bij alles wat ik doe in de wijzig handtekning modus blijft hij alleen als link werken naar Stevige Stapper 3.

 

Ik heb ook een poging gedaan om mijn hele handtekening te verwijderen, maar dan nog blijf ik de link Stevige Stapper 3 houden (in de wijzig handtekening modus).

 

Hoe kan ik mijn handtekening weer wijzigen?

 

Het spijt me, ik zie in je handtekening geen link naar de handtekening van de Stevige stapper. Ook niet naar een of ander nummer 3. Ik zie wel een foute url, maar die verwijst ook niet naar de stevige stappers. :ph34r:

 

Kun je in het geheel niets meer wijzigen in je handtekening?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in mijn forum-handtekening het plaatje vd Stevige Stapper geplaatst.

Nu is er iets misgegaan en kan ik mijn handtekening niet meer wijzigen. Bij alles wat ik doe in de wijzig handtekning modus blijft hij alleen als link werken naar Stevige Stapper 3.

 

Ik heb ook een poging gedaan om mijn hele handtekening te verwijderen, maar dan nog blijf ik de link Stevige Stapper 3 houden (in de wijzig handtekening modus).

 

Hoe kan ik mijn handtekening weer wijzigen?

 

Het spijt me, ik zie in je handtekening geen link naar de handtekening van de Stevige stapper. Ook niet naar een of ander nummer 3. Ik zie wel een foute url, maar die verwijst ook niet naar de stevige stappers. :ph34r:

 

Kun je in het geheel niets meer wijzigen in je handtekening?

 

Nee, zo gauw als ik ook maar iets probeer te wijzigen in mijn handtekening, bv. markeren van de hele html om te verwijderen en opnieuw te beginnen, dan werkt het al als een link en kom ik uit bij Stevig Stappen 3.

 

Nogmaals, dit alles als ik werk in de 'wijzig handtekening modus'.

 

Dit alles nadat ik het plaatje vd Stevige Stapper wilde toevoegen adhv Dit draadje

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...