Grolo Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 Hoe krijg ik dit plaatje http://www.geocaching.com/stats/img.aspx?t...51-d0febc6e8b38 in mijn handtekeing? Het zegt steeds: Sorry, dynamische plaatjes in de tags zijn niet toegelaten
Grolo Geplaatst 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst 20 augustus 2005 Lees dit draadje maar eens door. <{POST_SNAPBACK}> Thx
Peetee Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 August 20 by Grolo (1 found)Mijn eerste cache!! En dat er nog maar vele mogen volgen!!
Ringeling Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 (bewerkt) Ik heb in mijn forum-handtekening het plaatje vd Stevige Stapper geplaatst. Nu is er iets misgegaan en kan ik mijn handtekening niet meer wijzigen. Bij alles wat ik doe in de wijzig handtekning modus blijft hij alleen als link werken naar Stevige Stapper 3. Ik heb ook een poging gedaan om mijn hele handtekening te verwijderen, maar dan nog blijf ik de link Stevige Stapper 3 houden (in de wijzig handtekening modus). Hoe kan ik mijn handtekening weer wijzigen? 14 juli 2006 bewerkt door hiker
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Ik heb in mijn forum-handtekening het plaatje vd Stevige Stapper geplaatst.Nu is er iets misgegaan en kan ik mijn handtekening niet meer wijzigen. Bij alles wat ik doe in de wijzig handtekning modus blijft hij alleen als link werken naar Stevige Stapper 3. Ik heb ook een poging gedaan om mijn hele handtekening te verwijderen, maar dan nog blijf ik de link Stevige Stapper 3 houden (in de wijzig handtekening modus). Hoe kan ik mijn handtekening weer wijzigen? Het spijt me, ik zie in je handtekening geen link naar de handtekening van de Stevige stapper. Ook niet naar een of ander nummer 3. Ik zie wel een foute url, maar die verwijst ook niet naar de stevige stappers. Kun je in het geheel niets meer wijzigen in je handtekening?
Ringeling Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 (bewerkt) Ik heb in mijn forum-handtekening het plaatje vd Stevige Stapper geplaatst. Nu is er iets misgegaan en kan ik mijn handtekening niet meer wijzigen. Bij alles wat ik doe in de wijzig handtekning modus blijft hij alleen als link werken naar Stevige Stapper 3. Ik heb ook een poging gedaan om mijn hele handtekening te verwijderen, maar dan nog blijf ik de link Stevige Stapper 3 houden (in de wijzig handtekening modus). Hoe kan ik mijn handtekening weer wijzigen? Het spijt me, ik zie in je handtekening geen link naar de handtekening van de Stevige stapper. Ook niet naar een of ander nummer 3. Ik zie wel een foute url, maar die verwijst ook niet naar de stevige stappers. Kun je in het geheel niets meer wijzigen in je handtekening? Nee, zo gauw als ik ook maar iets probeer te wijzigen in mijn handtekening, bv. markeren van de hele html om te verwijderen en opnieuw te beginnen, dan werkt het al als een link en kom ik uit bij Stevig Stappen 3. Nogmaals, dit alles als ik werk in de 'wijzig handtekening modus'. Dit alles nadat ik het plaatje vd Stevige Stapper wilde toevoegen adhv Dit draadje 17 juli 2006 bewerkt door hiker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden