Spring naar bijdragen

Gps in vliegtuig toegestaan? - Dus tijdens de vlucht.


elsinga

Aanbevolen berichten

... Ben ook zeer verbaasd nu te lezen dat het wel lukt als je dicht bij het raampje zit. En dan te bedenken dat ik op de terugvlucht aan het raam zat en het toen niet meer heb geprobeerd

Maar dat is de auto toch ook...als je hem niet op het dashboard legt hangt knopt of wat dan ook, maar onder de stoel legt heeft die toch ook geen ontvangst...??

Tenzij je een buitenantenne hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Klopt helemaal. Alleen voel ik me in een auto meer op mijn gemak van alles uit te proberen. Waarschijnlijk heb ik het daardoor snel opgegeven nadat ik helemaal geen ontvangst kreeg. Ik voel me ook niet echt lekker en vrij in zo'n rotding, denk alleen maar aan wanneer ik er weer uitmag. Slaap ook het liefst de hele vlucht... :sleeping: Maar als ik ooit weer naar Mexico ga, probeer ik een plekje aan het raam te bemachtigen en heb ik waarschijnlijk een pracht van een afleiding. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met vele maatschappijen gevlogen, regelmatig mijn GPS aan gehad en eigenlijk nooit problemen gehad. Bij het raampje zitten is natuurlijk wel een must, maar dat lijkt me logisch (hier binnen thuis heb ik ook geen ontvangst  ;) )

 

Persoonlijk zou ik hem niet tijdens de start en landing aanzetten, hoe spannend dat ook moge zijn. Is gewoon niet de bedoeling, dus ook zou ook niks riskeren.

 

Met een kaart in je GPS is het helemaal leuk. Echt kicken om bij de afdaling Nederland in te vliegen, je kaart in te zoomen op een vrij beperkt gebied (1 km of zo) en de pijl echt als een gek over het scherm te zien vliegen  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je kan de piloot op foutjes betrappen. Bij ons werd een keer omgeroepen dat we 200 km ten noorden van Belgrado vlogen terwijl we volgens de GPS 50 km ten zuiden van Belgrado vlogen.
Er werd toen omgeroepen dat we 100 km ten Noorden van Boekarest vlogen terwijl we er al 50 km aan de zuidkant voorbij waren gevlogen.

En in dit forum kun je deelnemers op foutjes betrappen...... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal. Alleen voel ik me in een auto meer op mijn gemak van alles uit te proberen.

Pas maar op met dat uitproberen in de auto...

 

straks hebben we een [b:post_uid1]platte maar prettig gestoorde GPS juf Mijk[/b:post_uid1]

 

;)  :hehe:  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal. Alleen voel ik me in een auto meer op mijn gemak van alles uit te proberen.

Pas maar op met dat uitproberen in de auto...

 

straks hebben we een [b:post_uid2]platte maar prettig gestoorde GPS juf Mijk[/b:post_uid2]

 

Ja, ik moet in ieder geval eens een bevestiging voor mijn Venture gaan verzinnen, want hij wil vaak in de bocht niet netjes blijven liggen..... :D Enne....iets platter zou wel mogen, maar dan inderdaad liever op een andere manier! ;)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over twee weken zit ik in het vliegtuig Eelde-Enschede-Gran Canaria

Als je aan de rechterkant zit moet je even zwaaien als je net los van de grond bent en je start richting oosten. Dan kan ik je vanaf mijn werkplek zien zitten en zwaai terug! Wel even vluchtnr. doorgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je aan de rechterkant zit moet je even zwaaien als je net los van de grond bent en je start richting oosten. Dan kan ik je vanaf mijn werkplek zien zitten en zwaai terug! Wel even vluchtnr. doorgeven.

Ik vlieg woensdag 30 oktober met Iberworld vlucht IWD7576. Starttijd gepland is twee uur 's middags. Zal even aan je denken als ik rechts zit. ;)

 

Overigens: om 12:00 inchecken en dan Feico's land nog even "doen", om daarna op tijd te boarden, gaat dat? Met twee kinderen overigens.

 

 

 

Edited By elsinga on okt. 21 2002 at 13:37

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...