Spring naar bijdragen

Weblogs


EEG

Aanbevolen berichten

Gister las ik in de krant dat er per dag 80.000 nieuwe digitale logboeken op internet bijkomen. Nu zijn de geocaching sites zelf natuurlijk ook logboeken, maar toch zat ik me eigenlijk af te vragen of er in Nederland geocachers zijn die een eigen weblog hebben?

Zelf kan ik leuk geschreven logs op cachepagina's ontzettend waarderen; de logs van Williii Carotti toveren bij mij altijd een glimlach op mijn gezicht. Welke geocacher schrijft volgens jou leuke logs, en waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie wel eens logjes voorbij komen van Team Kleijn.

Zijn altijd zeer gedocumenteerd ze proberen de cache altijd een objectieve waardering te geven. Mag ik graag lezen.

Overigens staan de vaak droge opmerkingen van Willxii bij mij op 2 :lol1: en biertjuh :thumbup: op 3. En Team Pooh schrijft ook altijd wel leuk

bewerkt door MCMAL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

EEG Geplaatst op Vandaag, 08:29

Gister las ik in de krant dat er per dag 80.000 nieuwe digitale logboeken op internet bijkomen. Nu zijn de geocaching sites zelf natuurlijk ook logboeken, maar toch zat ik me eigenlijk af te vragen of er in Nederland geocachers zijn die een eigen weblog hebben?

 

Website/weblog, het moet er nog steeds van komen bij ons team om een beetje site te maken en vooral up-to-date te houden. Aan de andere kant vind ik ons profiel, zoals je al aangeeft bij geocaching.com, eigenlijk wel voldoende. Samen met de user stats en de gallery geeft het een mooi beeld. Ook het forum is bij tijd en wijlen al tijdrovend genoeg :thumbup:

 

Maar even terugkomend op je vraag....een vlugge Google leverde

deze linkop.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar even terugkomend op je vraag....een vlugge Google leverde

deze linkop.

 

Dat zijn er dus niet veel. Alleen deze is een echte, maar daar staan ook honkbalverhalen tussen. En eigenlijk is het dus ook geen 'echte' omdat er niet meer opstaat dan de logs van Team Oosterom op de geocaching site. Ik vind dat een geocaching weblog wat meer moet bieden dan een overzicht van de logjes op Geocaching.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee??!! Zie ik daar mijn naam worden gebruikt? :P

 

Ten onrechte natuurlijk. Zeker, ik doe mijn best om wat te maken van mijn logjes en zit regelmatig te gniffelen achter mijn pc om mijn eigen frutsels, hahahaha.

 

Maar hier mijn top5:

 

1. pyne. Prachtig taalgebruik. Altijd to-the-point. Schitterende foto's.

2. mvs "Team Pooh". Altijd Pooh in actie...

3. Biertje. Waar het gerstenat van afdruipt...

4. Achtbaangek. Unieke gedachtensprongen...

5. Barny. De geslepen meester-cacher...

 

Ik lees graag de logs van cachers die zichtbaar hun best hebben gedaan om een goed verhaaltje te schrijven. En dat zijn er vele. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister las ik in de krant dat er per dag 80.000 nieuwe digitale logboeken op internet bijkomen. Nu zijn de geocaching sites zelf natuurlijk ook logboeken, maar toch zat ik me eigenlijk af te vragen of er in Nederland geocachers zijn die een eigen weblog hebben?

Zelf kan ik leuk geschreven logs op cachepagina's ontzettend waarderen; de logs van Williii Carotti toveren bij mij altijd een glimlach op mijn gezicht. Welke geocacher schrijft volgens jou leuke logs, en waarom?

 

jahoor ik hou een compleet dagboek bij!

ik weblog alweer bijna een jaar :beerchug:

jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij houden sinds kort ook een weblog bij, omdat we het soms wel eens leuk vinden om onze eigen logjes terug te kijken en op die manier herinneringen op te halen.

 

We zijn ook bezig om al onze oude logs ook in het archief van de weblog te zetten.

 

http://www.mathlener.com/geocaching/found/

 

André & Carola Mathlener

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast reesen@schat

Ben een tijdje geleden met een weblog begonnen en van plan ook de zojuist gestarte geocache activiteiten hierop te bloggen. (zie http://www.reesen.net)

Ben nu op zoek hoe ik mijn geocache-stats op mijn eigen site kan krijgen. Zal wel lukken maar mocht er iemand zijn die me hier even snel mee op weg kan helpen hoor ik het graag.

Groetjes van schat@about

 

PS:

(toevoegen is inmiddels gelukt !!! gewoon even de source van een pagina waarop je stats voorkomen bekijken en je weet het. Zelfs de tekst kun je aanpassen.)

bewerkt door reesen@schat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de log van Geowolf altijd zeer amusant om te lezen! Hij is altijd wel zeer uitgesproken tegen de oprapertjes. Wat vinden jullie van zijn logs???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zijn de geocaching sites zelf natuurlijk ook logboeken, maar toch zat ik me eigenlijk af te vragen of er in Nederland geocachers zijn die een eigen weblog hebben?

 

Ik heb voor mijn travelbug een weblog gestart. Als experimentje en om wat meer achtergrondinfo te geven. Niet echt een spectaculaire log, maar leuk om eens te kijken hoe het werkt. Geloof wel dat er aardig wat tijd in gaat zitten als je een weblog echt goed wilt bijhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...