Spring naar bijdragen

pda


kleijberg

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik weer wel dat er een programma is (TomTom navigatie) waar je alles in kan laden (tank stations, caches, restuarants) omdat mijn oomk dat namelijk gebruikt (Team Kleijn). De PDA kan je dan waarschijnlijk aansluiten op je computer om de data over te sturen. Ik heb aleen maar goede dingen gehoord over TomTom (ofhoewel Tommie), geeft een singaaltje als je ergens langs rijdt en kan je zelfs waarschuwen voor flitspalen en politie cont.

 

Ik hoop dat dit is wat je zoekt zo niet dan heb ik toch wat geprobeerd,

 

Groeten,

Team Luchtloper

 

[edit] kaarten zijn ook aanwezig [/edit]

bewerkt door Team Luchtloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind je vraag wat onduidelijk. Wat wil je? Caches op je pda zetten, gpx files er op lezen? Ik zelf gebruik een pda als gedeeltelijke vervanger van het papier door met GSAK de caches te exporteren naar html files.

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Ik ben benieuwd of er een mogelijkheid is ,om alle gegevens, die bij de kaarten van de caches zijn vermeld, kunt inlezen in mijn pda ,

zo ja welk program is geschilt voor mijn pda (hp)

groeten henk  :cry:

Ik weet niet hoe goed je Duits is, maar Yagcu is een programma in ontwikkeling waarmee je caches kan importeren vanuit .com naar je lokale pc.

Binnen Yagcu heb je een mogelijkheid om gegevens als HTML naar je PPC te sturen.

Er is ook een uitbreid duits forum Hier te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt op de pda ook gebruik maken van het programma GPX-sonar, die je hier kun vinden.

Je kunt je caches vanuit GSAK exporteren naar een GPX-bestand en dit bestand in de pda (geheugenkaart) plaatsen.

De laatste versie (1.4.0) van GPX-sonar werkt goed samen met SpoilerSync. Spoilersync kun je hier vinden. Spoilersync neemt alleen de foto's van de cache-pagina zelf, helaas nog niet de eventuele foto's bij een log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe goed je Duits is, maar Yagcu is een programma in ontwikkeling waarmee je caches kan importeren vanuit .com naar je lokale pc.

Binnen Yagcu heb je een mogelijkheid om gegevens als HTML naar je PPC te sturen.

 

 

Nergens voor nodig: er is per slot allang GSAK, met meer modaliteiten dan je ooit zult nodig hebben. En de kwaliteit staat absoluut buiten kijf.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

wat ik bedoel is op de site van geo cache hunt staan kaarten met daarbij gegevens van de te volgen route om tot aan de cache te geraken hoe krijg ik deze gegevens in mijn pda

misschien wat omslachtig maar ik weet niet beter ikke nieuw

henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

wat ik bedoel is op de site van geo cache hunt staan kaarten met daarbij gegevens van de te volgen  route om tot aan de cache te geraken hoe krijg ik deze gegevens in mijn pda

misschien wat omslachtig maar ik weet niet beter ikke nieuw

henk

 

Nogmaals, in TomTom kan je coordinaten invoeren en daar komt dan een route uit die vrijwel altijd goed is. Maar wil je per see die route volgen? Of heb je het mischien over Multi Caches? Multi caches hebben vaak geen vaste routes omdat je daarbij vragen meot beantworden dus kan er geen route gemaakt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Gast Team Kleijn

je kunt een PDA prima gebruiken om cacheinfo mee te nemen zonder om te komen in bergen papier. (alleen zorgen dat je batterij voldoende geladen is).

 

Er zijn behoorlijk wat PDAcachers, Koos de Kapper, Mumzle en ik.

Iedereen doet het op zijn eigen manier. heeft ook zijn eigen methode voor organisatie van caches binnen een PDA. Alleen de organisatie van die van Mumzle en 'Team Kleijn' ligt al mijlen ver uit elkaar.

 

Primair is er 1 programma wat dat prima ondersteund. Bijna elke PDAcacher gebruikt het nl GSAK. vanuit GSAK kun je alles exporteren naar de PDA zoals jij het hebben wilt.

 

Zelf doe ik dat door gebruik te maken van de macro functionaliteit. Alles kun je daarmee automatiseren en je weet zeker dat je alles hebt zoals je het hebben wilt.

 

De hoofddoelstellingen op de PDA zijn:

 

Uiteraard de cachebeschrijving

Voldoende logjes (stuk of 10)

Voldoende nearby caches (ehh stuk of 10)

Hint decrypter (altijd handig)

 

Zelfs het uitzetten van routes gaat prima via GSAK incl. Foto's, cachevolgorde etc.

 

TomTomNavigator wordt ook automatisch geladen met laatste caches incl. de juiste symbooltjes en bijbehorende geluidjes.

 

Kortom in 1 woord GEWELDIG

 

'Team Kleijn'

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...