EEG Geplaatst 20 juli 2005 Geplaatst 20 juli 2005 Afgelopen zondag heb ik opnieuw de Esch in Rotterdam enabled, na malversatie van het kistje en nog steeds durende werkzaamheden van bouwvakkers. Alleen, momemteel (woensdagavond) is er nog steeds geen mooi rondje te zien op de kaart van caches in Nederland. Hoe lang duurt het updaten van die kaart eigenlijk?
GeoGeldrop Geplaatst 20 juli 2005 Geplaatst 20 juli 2005 Hoe lang duurt het updaten van die kaart eigenlijk? <{POST_SNAPBACK}> Geen idee hoe lang het normaal gesproken duurt maar je kan het natuurlijk altijd eens proberen door te geven via de Doe Het Zelf pagina (en dan bij "status en locatie". Kan je meteen mooi de eigenschappen van je cache toevoegen Succes.
EEG Geplaatst 20 juli 2005 Auteur Geplaatst 20 juli 2005 Hoe lang duurt het updaten van die kaart eigenlijk? <{POST_SNAPBACK}> Geen idee hoe lang het normaal gesproken duurt maar je kan het natuurlijk altijd eens proberen door te geven via de Doe Het Zelf pagina (en dan bij "status en locatie". Kan je meteen mooi de eigenschappen van je cache toevoegen Succes. <{POST_SNAPBACK}> Bedankt GeoGeldrop, Ik heb het meteen geprobeerd, maar ik had een activatiecode nodig. Uit een check van mijn oude mails bleek dat ik die al had, maar ik kon nergens deze code invullen! Toen maar een nieuwe code aangevraagd; alleen duurt het nu weer 48 uur voordat ik die heb (en dan hoop ik dat ik hem ergens kan invullen, zodat ik toegang krijg tot de functies die jij noemt). Ondanks dit alles blijf ik toch het vermoeden houden dat het op de kaart zichtbaar krijgen van een cache die enabled is, vroeger automatisch ging (of sneller)?
Crow & Éowyn Geplaatst 20 juli 2005 Geplaatst 20 juli 2005 Klopt ging / gaat ook automatisch. Je cache staat er al de hele tijd alleen op de kaart "niet actieve caches" Volgens mij komt hij na een aantal dagen vanzelf weer op de kaart.
Kruimeldief Geplaatst 21 juli 2005 Geplaatst 21 juli 2005 Afgelopen zondag heb ik opnieuw de Esch in Rotterdam enabled, na malversatie van het kistje en nog steeds durende werkzaamheden van bouwvakkers. Alleen, momemteel (woensdagavond) is er nog steeds geen mooi rondje te zien op de kaart van caches in Nederland. Hoe lang duurt het updaten van die kaart eigenlijk? <{POST_SNAPBACK}> Als de DHZ pagina goed draait en geen haperingen heeft, dan is dat volgens mij binnen 10 minuten. Moet je het wel aanklikken natuurlijk op de D(oe) H(et) Z(elf) pagina
EEG Geplaatst 21 juli 2005 Auteur Geplaatst 21 juli 2005 Als de DHZ pagina goed draait en geen haperingen heeft, dan is dat volgens mij binnen 10 minuten. Moet je het wel aanklikken natuurlijk op de D(oe) H(et) Z(elf) pagina <{POST_SNAPBACK}> 10 minuten, no way! Ik heb het gisteravond geprobeerd, en vanochtend stond tie nog steeds niet op de kaart. Ik denk dus toch dat de DHZ-scripts tijdelijk op vakantie zijn.
GeoGeldrop Geplaatst 21 juli 2005 Geplaatst 21 juli 2005 10 minuten, no way! Ik heb het gisteravond geprobeerd, en vanochtend stond tie nog steeds niet op de kaart. Ik denk dus toch dat de DHZ-scripts tijdelijk op vakantie zijn. <{POST_SNAPBACK}> Misschien kun je het proberen met een PB naar Reintje (als hij tenminste niet op vakantie is, Reintje IS zo ongeveer het DHZ-script geloof ik )
Kruimeldief Geplaatst 21 juli 2005 Geplaatst 21 juli 2005 Als de DHZ pagina goed draait en geen haperingen heeft, dan is dat volgens mij binnen 10 minuten. Moet je het wel aanklikken natuurlijk op de D(oe) H(et) Z(elf) pagina <{POST_SNAPBACK}> 10 minuten, no way! Ik heb het gisteravond geprobeerd, en vanochtend stond tie nog steeds niet op de kaart. Ik denk dus toch dat de DHZ-scripts tijdelijk op vakantie zijn. <{POST_SNAPBACK}> Zelfs zonder de DHZ scripts van Reintje, zou het een dag later al sowieso veranderd moeten zijn.... De DHZ script doet volgens mij niets meer en minder dan die tussentijd te verkorten.
Vinnie1 Geplaatst 21 juli 2005 Geplaatst 21 juli 2005 EEG, Heb je bij de kaart default op "cache not found by me" staan? Want dan zul je je eigen cache niet zien. Want je eigen caches staan "found" gevlagd.
EEG Geplaatst 21 juli 2005 Auteur Geplaatst 21 juli 2005 Misschien een REFRESH? <{POST_SNAPBACK}> Ik ga nu zelf even een refresh halen, buiten in de wind! Want hij staat er op! Stats: enabled: op zondagavond; aan de bel getrokken (+via DHZ pagina verzoek om verversing kaart): woensdagavond; cache te zien op kaart: donderdagavond! Waar een geocacher zich toch niet druk over kan maken! Allen bedankt voor de tips.
GeoDoc Geplaatst 22 juli 2005 Geplaatst 22 juli 2005 Maar toch, na 5 dagen staat de vernieuwde Bargerveen ook nog steeds niet op de kaart. En ik kan ook niet bij de DHZ-pagina's komen, ondanks herhaaldelijk aanvragen van een kode. Ergens had ik een (oude?) kode maar die kan ik nergens invullen. Waar moet je een kode invullen? Wat doe ik verkeerd?
Wilxlii Carrotte Geplaatst 22 juli 2005 Geplaatst 22 juli 2005 Maar toch, na 5 dagen staat de vernieuwde Bargerveen ook nog steeds niet op de kaart. En ik kan ook niet bij de DHZ-pagina's komen, ondanks herhaaldelijk aanvragen van een kode. Ergens had ik een (oude?) kode maar die kan ik nergens invullen. Waar moet je een kode invullen? Wat doe ik verkeerd? <{POST_SNAPBACK}> Ik heb voor deze cache om 10.10 een correctie aangevraagd. Automatisch antwoord luidde, dat de cache bekend was in de database en de kaart zou worden aangepast. Net gekeken, maar de stip staat er nog niet. Misschien nog eventjes wachten?...
EEG Geplaatst 22 juli 2005 Auteur Geplaatst 22 juli 2005 Maar toch, na 5 dagen staat de vernieuwde Bargerveen ook nog steeds niet op de kaart. En ik kan ook niet bij de DHZ-pagina's komen, ondanks herhaaldelijk aanvragen van een kode. Ergens had ik een (oude?) kode maar die kan ik nergens invullen. Waar moet je een kode invullen? Wat doe ik verkeerd? <{POST_SNAPBACK}> Geodoc, de oude code die ik had kon ik nergens invullen, daarom heb ik een nieuwe aangevraagd die ik per mail na 15 minuten kreeg en via de link in de mail kon invullen. Alleen duurde het bij mij toen nog 1 dag voordat de ververste kaart te zien was.
Aanbevolen berichten