GPSiegurd Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Ja ik deel mijn mening met Williii maar ik denk ook niet dat we hoeven te zeggen hoe de verstopplaats eruit ziet of hoe de micro is verstopt maar bijvoorbeeld de caches opnoemen van bijzondere micro's. Dan kan Firefox zelf een kijkje gaan nemen en dat is veel leuker! Iets een beetje in jullie buurt (utrecht) is b.v. - Magnetische cache - Small Place En anders de micro's van Lady Cachetta zijn zeker een aanrader: - Zoek stok - Trek maar aan 't touwtje Succes!
madmull Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Een mooie verstopplaats voor een micro is coen's zithoek. (GCHNRV) Helaas zul je hem hebben moeten doen om te weten te komen hoe deze was verstopt
MCMAL Geplaatst 9 juli 2005 Geplaatst 9 juli 2005 ...voor een micro is coen's zithoek Helemaal mee eens, dus nu zal mijn status van laatste bezoeker aan die cache (vier weken geleden ) wel gauw verdwenen zijn . Ik vind micro's trouwens wel vaker leuk verstopt, en daar lenen ze zich ook beter voor. Bij 'regulars' is het tegenwoordig: Als ik een brug zie, dan weet ik al waar die ligt.
Thistle Geplaatst 9 juli 2005 Geplaatst 9 juli 2005 Wij zijn eigenlijk benieuwd naar wat andere cachers de mooiste verstopplaats voor een kleine cache vonden tijdens hun speurtochten. Dus een plekje voor een micro, kokertje of klein doosje. Wij vonden vogelhuisjes, luikjes in boomstronken en micro's in houtschijven wel grappig. Zijn er nog meer van die grappige plekjes? <{POST_SNAPBACK}> Persoonlijk vindt ik vogelhuisjes niet zo geschikt, hoef denk ik niet uit te leggen waarom. Bijenkorven lijkt me wel leuk, met als hint, zoek onder zoem......
kipchen Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 (bewerkt) Kom ook eens Groenling bezoeken in het Valtherbos bij Emmen. 27 augustus 2005 bewerkt door kipchen
JandeBeHanger Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 Er zijn heel veel mooie verstopplekjes te vinden, zolang men maar geen fotokokertjes laag verstopt. Die micro's in fotokokertjes die ik tegen gekomen ben en laag verstopt waren, zoals tussen de wortels van een boom of achter een graszode. waren de rogrolletjes vrijwel altijd klam en vochtig. Vaak zodanig dat het niet meer te beschrijven was. Oosterhorn vind ik geweldig verstopt en het het logrolletjes blijft denk ik wel droog!
Twinlife Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 Oosterhorn vind ik geweldig verstopt en het het logrolletjes blijft denk ik wel droog! <{POST_SNAPBACK}> Vergeet niet dat je deze zonder hulp niet gevonden had. Gr Twinlife
JandeBeHanger Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 (bewerkt) Oosterhorn vind ik geweldig verstopt en het het logrolletjes blijft denk ik wel droog! <{POST_SNAPBACK}> Vergeet niet dat je deze zonder hulp niet gevonden had. <{POST_SNAPBACK}> Dat moet me nu weer ingewreven worden? 27 augustus 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Twinlife Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 Kom ook eens Groenling bezoeken in het Valtherbos bij Emmen. <{POST_SNAPBACK}> Hebben wij al gedaan. Gr Twinlife
debendevanvier Geplaatst 27 augustus 2005 Geplaatst 27 augustus 2005 Wij zijn eigenlijk benieuwd naar wat andere cachers de mooiste verstopplaats voor een kleine cache vonden tijdens hun speurtochten. Dus een plekje voor een micro, kokertje of klein doosje. Wij vonden vogelhuisjes, luikjes in boomstronken en micro's in houtschijven wel grappig. Zijn er nog meer van die grappige plekjes? <{POST_SNAPBACK}> Wij hebben onze cache wat een megabak is ook er leuk verstopt,waarom nou mirco's!? ook grootte bakken kun je heel leuk verstopen dan alleen maar in de grond=meest voorkomend!! En vele mirco's zijn net echt origneel verstopt,maar laten soms/vaak iets moois zien,zoals modderman!! Jolanda
Aanbevolen berichten