Spring naar bijdragen

Reset statistieken


Shamrock Stone

Aanbevolen berichten

Wanneer worden de statistieken van de .nl site weer eens gereset?

1. Als je een logje met een onjuiste logdatum gecorrigeerd hebt wijzigt dat nl. niet in de statistieken.

2. In "mijn kaart" staan ten onrechte nog caches als "niet gevonden".

Of worden ze nooit gereset?

 

Groet,

Jos / Sh.St.

bewerkt door Shamrock Stone
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wanneer worden de statistieken van de .nl site weer eens gereset?

1. Als je een logje met een onjuiste logdatum gecorrigeerd hebt wijzigt dat nl. niet in de statistieken.

2. In "mijn kaart" staan ten onrechte nog caches als "niet gevonden".

Of worden ze nooit gereset?

 

Groet,

Jos / Sh.St.

 

Ik begrijp het niet helemaal volrgens mij.

 

Klopt het dat je vraagt wanneer geocaching.nl de statistieken veranderen als je een log van een gevonden cache verandert op geocaching.com?

 

Tja, geocaching.nl krijgt daar geen emailtje over van geocaching.com :oops:

 

Het gaat dus puur om de datum van een al gevonden cache? Zijn daar ook al statistieken van?

 

In ieder geval, als er iets niet up to date is met je gevonden caches, dan kun je dat aangeven via de DHZ-pagina's waar men zich eerst voor moet aanmelden.

 

Zie de frontpage van de site op www.geocaching.nl, zoek naar DHZ (Doe Het Zelf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dus puur om de datum van een al gevonden cache? Zijn daar ook al statistieken van?

 

In het hoofdmenu van de .nl site heb je de knop "Statistieken". Daar vind je bijv. "Statistieken van..." of "Laatste logs van...". De gepresenteerde gegevens worden aangevuld met nieuwe logs, maar wijzigen niet als je bijv. een logdatum veranderd hebt. Daardoor kan het dus voorkomen dat het gepresenteerde overzicht "Meeste founds per dag" niet klopt.

Ja, het gaat alleen maar om de datum, 't is ook helemaal niet erg, maar toch... als je statistieken presenteert wil je toch de juiste zien, nietwaar?

De aanpassing van "mijn kaart" via de DHZ-pagina kende ik nog niet, maar zal dat zeker gebruiken. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aanpassing van "mijn kaart" via de DHZ-pagina kende ik nog niet, maar zal dat zeker gebruiken. Bedankt.

Op de betreffende pagina, die je inmiddels hebt gevonden blijkens mijn geheime logs, staat ook een vinkje voor de statistieken. Als je die aanvinkt worden ook de statistieken aangepast.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dus puur om de datum van een al gevonden cache? Zijn daar ook al statistieken van?

In het hoofdmenu van de .nl site heb je de knop "Statistieken". Daar vind je bijv. "Statistieken van..." of "Laatste logs van...". De gepresenteerde gegevens worden aangevuld met nieuwe logs, maar wijzigen niet als je bijv. een logdatum veranderd hebt. Daardoor kan het dus voorkomen dat het gepresenteerde overzicht "Meeste founds per dag" niet klopt.

Bedankt voor de uitleg. :oops:

 

Ja, het gaat alleen maar om de datum, 't is ook helemaal niet erg, maar toch... als je statistieken presenteert wil je toch de juiste zien, nietwaar?

Klopt helemaal, maar als men de gegevens niet aangevoerd krijgt, kan men ze niet invoeren :yes: De "wat niet weet, dat niet deert", kun je dus hier op een hele ruime manier toepassen. Ja, ik weet dat de gezegde anders bedoeld is ....

 

De aanpassing van "mijn kaart" via de DHZ-pagina kende ik nog niet, maar zal dat zeker gebruiken. Bedankt.

Graag gedaan, heb ik vandaag toch nog iets goeds gedaan ;)

Ik weet niet of je bij "Mijn kaart" moet zijn, maar een van de functies is de functie die je volgens mij daarvoor nodig bent. Het is dezelfde functie die je ook kunt gebruiken als je al een cache gevonden hebt en deze is niet als found it te vinden op de kaart of in de statistieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had van het weekend ook een cache bij de verkeerde datum gelogd. Dit heb ik later weer aangepast, maar in het overzicht van meest gevonden caches per dag is dit nog steeds niet terug te vinden. Gisterochtend heb ik al via de DHZ pagina's een wijziging aangevraagd, maar dat is nog steeds niet doorgekomen :yes: Wordt de datum wel aangepast in de statistieken? Of is het gewoon heel erg druk waardoor het langer duurt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer een wijziging aangevraagd via de DHZ pagina's, maar de wijziging is nog steeds niet door gekomen  ;)

Het is maar de vraag of de juiste personen, de personen die er wat aan kunnen doen, dit berichtje lezen. Als je een mailtje stuurt is de kans veel groter dat er wat aan gedaan wordt. Je berijkt iig de juiste persoon.

Bovendien is het vakantie tijd. Even een paar weekjes geduld misschien? Het zijn ook allemaal vrijwilligers, denk daar ook aan...

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh, wordt dat handmatig bijgewerkt? Ik dacht dat er wel het een of ander programma voor geschreven was die dan ging controleren en kon updaten. Nu wacht ik wel gewoon nog een tijdje af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer een wijziging aangevraagd via de DHZ pagina's, maar de wijziging is nog steeds niet door gekomen  ;)

Het is maar de vraag of de juiste personen, de personen die er wat aan kunnen doen, dit berichtje lezen. Als je een mailtje stuurt is de kans veel groter dat er wat aan gedaan wordt. Je berijkt iig de juiste persoon.

Bovendien is het vakantie tijd. Even een paar weekjes geduld misschien? Het zijn ook allemaal vrijwilligers, denk daar ook aan...

 

Klopt helemaal als een bus, assistentmoderator ;)

 

De juiste personen, die er wat aan kunnen doen, hoeven niet op dit forum te komen.

Het is een site aangelegenheid en geen forumaangelegenheid.

Iedere dag melden dat het nog niet voor elkaar is, zet geen zoden aan de dijk. De Modjes en de Admins van dit forum hebben geen toegang via de achterdeur van de site. Gelukkig maar, zou er verdwalen.

Andersom is net zo. Alleen de Admins en de Modjes kunnen de achterdeur van het forum vinden.

 

In de DHZgedeelte staat duidelijk vermeld dat men kan mailen naar dhz@geocaching.nl

 

Succes betekent alleen maar doen wat je goed kan en de rest door de anderen laten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...