loek Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 hallo allemaal, ik heb gelezen dat de mappen van buitenland geintregeerd zouden zijn met tomtom 5. Het volgende.. ik heb de kaart geopend van Roadmaps of europe, ik wil naar het plaatsje Alken in duitsland. (kaart Duitsland staat ook op mijn PPc) Ik heb het volgende gedaan. In de map Roadmaps of Europe in getypt.. Alken. Daar vindt die niet de straat waar ik moet wezen wel de hoofdwegen. Wat is er dan geintregeerd , ik moet als ik in duidsland bent dus zelf weer wisselen van kaart en dan waarschijnlijk de kaart duitsland activeren. Als ik nu alleen de kaart.. Duitsland.. opend Zegt Tomtom 5, dat hij geen geldige GPS positie kan vinden. Waarschijnlijk logisch ik woon in Den Haag.. misschien kan iemand uitleggen wat er dan geintregeerd is met de map, dit omdat de vakantietijd aanbreekt en een ieder wel moet weten hoe alles werkt.. groetjes loek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 (bewerkt) Wat bedoel je met 'geintegreerd' ? Twee aparte kaart-directories werkt niet. Je moet dan expliciet wisselen van kaart. Er bestaan zgn. "plus-kaarten". De hele zwik in 1 directory. Bedoel je die? 28 juni 2005 bewerkt door rhgs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loek Geplaatst 28 juni 2005 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2005 Wat bedoel je met 'geintegreerd' ?Twee aparte kaart-directories werkt niet. Je moet dan expliciet wisselen van kaart. Er bestaan zgn. "plus-kaarten". De hele zwik in 1 directory. Bedoel je die? <{POST_SNAPBACK}> Neen, wat ik had begrepen is, dat als je met roadmaps of Europa zou gaan navigeren en je hebt de kaart duitsland ook op je storige card , dat je dan op een gegeven moment automatisch de kaart Duitsland oppak en zo naar straatniveau kunt navigeren,, maar ik begrijp nu dat je dus , zodra je over de grens met duitsland komt, de kaart Duitsland moet gaan gebruiken om op straatniveau te kunnen navigeren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
traanbok Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 (bewerkt) De hoofdwegen van europa zitten geintregeerd in alle plus kaarten. Dus voor een adres in duitsland de plusmap van duitsland er op zetten dan navigeer je vanuit de hofstad naar elk gewenst adres in duitsland. Op huisnummerniveau. En terug de pluskaart van nederland en gaan met die banaan werkt perfekt. groeten iwan 28 juni 2005 bewerkt door traanbok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 en het werkt als een t..t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 (bewerkt) Dat zei is dus al. De hele zwik in 1 directory 28 juni 2005 bewerkt door rhgs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
traanbok Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 En dat klopt, en ik ben zeer tevreden!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loek Geplaatst 28 juni 2005 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2005 De hoofdwegen van europa zitten geintregeerd in alle plus kaarten. Dus voor een adres in duitsland de plusmap van duitsland er op zetten dan navigeer je vanuit de hofstad naar elk gewenst adres in duitsland. Op huisnummerniveau. En terug de pluskaart van nederland en gaan met die banaan werkt perfekt. groeten iwan <{POST_SNAPBACK}> whoooooo wacht eventjes je zegt plusmap... ik heb hier de gehele map deutshland, bedoel je dat ik die map in zn geheel binnen de map maps of Europe kan/moet zetten????? abracadabra hoor voor een leek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loek Geplaatst 28 juni 2005 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2005 De hoofdwegen van europa zitten geintregeerd in alle plus kaarten. Dus voor een adres in duitsland de plusmap van duitsland er op zetten dan navigeer je vanuit de hofstad naar elk gewenst adres in duitsland. Op huisnummerniveau. En terug de pluskaart van nederland en gaan met die banaan werkt perfekt. groeten iwan <{POST_SNAPBACK}> whoooooo wacht eventjes je zegt plusmap... ik heb hier de gehele map deutshland, bedoel je dat ik die map in zn geheel binnen de map maps of Europe kan/moet zetten????? abracadabra hoor voor een leek. <{POST_SNAPBACK}> hoe kom ik aan de plusmappen ???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
traanbok Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 Als je gewone kaart van duitsland hebt dan zal je inderdaad als je de grens overgaat van kaart moeten wisselen, als je de nieuwe pluskaart hebt dan zit daar zeg maar de hoofdwegen al bij in. Als je dan de grens overgaat dan kun je gewoon lekker door navigeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 hoe kom ik aan de plusmappen ???????????? DAAR MOGEN WE NIET OVER PRATEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de spetters Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 Als je gewone kaart van duitsland hebt dan zal je inderdaad als je de grens overgaat van kaart moeten wisselen, als je de nieuwe pluskaart hebt dan zit daar zeg maar de hoofdwegen al bij in. Als je dan de grens overgaat dan kun je gewoon lekker door navigeren. <{POST_SNAPBACK}> hoe herken ik de pluskaarten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koedeboe Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 (bewerkt) hoe herken ik de pluskaarten? aan de omvang en de naam .... Er zit een -plus achter de naam van oa de .mid-file 28 juni 2005 bewerkt door koedeboe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de spetters Geplaatst 28 juni 2005 Share Geplaatst 28 juni 2005 hoe herken ik de pluskaarten? aan de omvang en de naam .... Er zit een -plus achter de naam van oa de .mid-file <{POST_SNAPBACK}> hmmm.......... helaas is dat bij mijn kaarten niet zo , maar bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loek Geplaatst 28 juni 2005 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2005 hoe kom ik aan de plusmappen ???????????? DAAR MOGEN WE NIET OVER PRATEN <{POST_SNAPBACK}> ik dacht dat we alles eerlijk zouden delen hahahahaha. maar alle gekheid,, waar haal je die plusmappen vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten