Spring naar bijdragen

navigeren met tomtom over de grenzen???


loek

Aanbevolen berichten

hoe kom ik aan de plusmappen ????????????

 

 

DAAR MOGEN WE NIET OVER PRATEN  :thumbup: 

ik dacht dat we alles eerlijk zouden delen hahahahaha. maar alle gekheid,, waar haal je die plusmappen vandaan. :no:

 

Plusmappen via de enige echte meneer of mevrouw TomTom, maar die zullen ze met Loek wel niet willen delen :eek: Even op hun site kijken dus, maar daar staat 'binnenkort leverbaar'. Ook weer zoiets kroms, want van TT5 voor PPC staat daar ook 'binnenkort leverbaar'. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik zeg #### Weggemodereerde tekst #### ben ik dan off-record? Zo ja, kill dit bericht maar.

 

Edit by Moderator: Je weet heel goed dat je volledig off record bent met dit soort berichten te plaatsen.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe kom ik aan de plusmappen ????????????

 

DAAR MOGEN WE NIET OVER PRATEN  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

ik dacht dat we alles eerlijk zouden delen hahahahaha. maar alle gekheid,, waar haal je die plusmappen vandaan. :eek:

 

Klopt, we zullen ook alles eerlijk delen. Firma TomTom het geld en jij de software. Zo simpel is het.

Het is een kwestie van kopen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#### Moderatie note: ####

 

Nadat het een tijdje rustig is geweest, kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat we zo langzamerhand weer dreigen de mist in te gaan en het gezeur om illegale software gaat weer losbarsten.

Met de nodige ingrijpen van de moderatoren, gevolgd door het, al dan niet tijdelijk, verplicht verdwijnen van forumleden.

 

Om dat te voorkomen plaats ik nu dit berichtje en sluit ik het draadje. En enkele deelnemers aan dit draadje moeten hun PBbox maar eens nalezen op nieuwe berichten.

 

We zijn niet roomser dan de paus, wat iedereen privé doet moet hij zelf weten, ook qua software kopen of op een andere manier verkrijgen. Alleen is het niet bespreekbaar hier op het forum.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Klopt, we zullen ook alles eerlijk delen. Firma TomTom het geld en jij de software. Zo simpel is het.

Het is een kwestie van kopen dus.

het is niet altijd zo simpel als wel gezegt wordt :ph34r::ph34r::eek::ph34r:

 

Tja, bezitters van een legale versie van TomTomNavigator 3 kunnen voor 59 euro de upgrade bestellen en daarbij zitten de pluskaarten inbegrepen.

Het bestellen op de site van tomTom gaat simpel en de betaling gaat ook heel simpel. Het installeren schijnt minder simpel te zijn.

Alleen de 59 euro kan een kwestie worden dat niet zo simpel is. En dat is weer simpel, wat je niet kunt betalen, kun je niet kopen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...