gr1 Geplaatst 8 oktober 2002 Share Geplaatst 8 oktober 2002 Ik kan geen foto's posten bij mijn logs. Volgens mij is er iets mis bij geocaching.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 90-1015262279 Geplaatst 8 oktober 2002 Share Geplaatst 8 oktober 2002 Zelfde constatering, vanaf vanmorgen vroeg al. Ik kreeg bij het uploaden een foutmelding over mail die niet verzonden kon worden vanwege een disk quotum. Gezien het gebruikte script betekent dat waarschijnlijk dat de beschikbare schuifruimte voor plaatjes opgesoupeerd is. Als ze aan de overkant van het water wakker worden (rond 15:00) zullen ze het hopelijk bekijken... Zenz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 90-1015262279 Geplaatst 8 oktober 2002 Share Geplaatst 8 oktober 2002 Opgelost, de schijf was inderdaad vol. Ze hebben er eentje bijgeprikt. Plaatjes plaatsen maar! :hehe: Zenz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 8 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2002 mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joseph Geplaatst 12 oktober 2002 Share Geplaatst 12 oktober 2002 Ik kan geen foto's posten bij mijn logs. Volgens mij is er iets mis bij geocaching.com Moet je ook maar plaatjes op je eigen site zetten en die arme Jeremy niet met al die rommel lastigvallen. Gewoon een linkje plaatsen is dan voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 90-1015262279 Geplaatst 14 oktober 2002 Share Geplaatst 14 oktober 2002 Moet je ook maar plaatjes op je eigen site zetten en die arme Jeremy niet met al die rommel lastigvallen. Gewoon een linkje plaatsen is dan voldoende. Nouwwww... dat gaat dus prima als je een cache plaatst, omdat je daarbij zelf de HTML kunt opgeven. Dat concept pas ik dan ook ruim toe bij de Bolle. Maar toen ik op dezelfde wijze een plaatje bij een 'Note' wilde zetten, sloopte het script er een deel van de HTML syntax uit - waardoor de link kreupel werd. Ik heb vanwege tijdgebrek niet verder geexperimenteerd, maar zal het melden als ik een foolproof methode heb gevonden. Zenz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 14 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2002 Ik kan geen foto's posten bij mijn logs. Volgens mij is er iets mis bij geocaching.com Moet je ook maar plaatjes op je eigen site zetten en die arme Jeremy niet met al die rommel Dan moet je wel eerst een eigen site hebben. Ik zal de mogelijkheden hiertoe eens onderzoeken. Overigens zou ik de fotografische verslaglegging van de Cairnteam-hunts niet willen omschrijven als 'rommel'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 29 oktober 2002 Share Geplaatst 29 oktober 2002 Overigens zou ik de fotografische verslaglegging van de Cairnteam-hunts niet willen omschrijven als 'rommel'. Sommige cachers beweren toch echt dat het "rommel" is wat ik op mijn site heb staan waar toch de meeste bezoekers voor komen Edited By MegaHeks on okt. 30 2002 at 00:33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 29 oktober 2002 Share Geplaatst 29 oktober 2002 Ik vraag me af op welk moment geocaching.com foto's gaat deleten. Ze moeten de ene na de andere harddisk aanschaffen voor al die foto's en de meeste zijn niets zeggend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 14 januari 2003 Share Geplaatst 14 januari 2003 Volgens mij is er iets mis bij geocaching.com. Ik krijg sinds gisteravond een foutmelding als ik probeer een cache op mijn watchlist te zetten. Ik zit nog niet aan het maximum van 100, op het betreffende account. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 19 januari 2003 Share Geplaatst 19 januari 2003 En nu komen de e-mails van geocaching.com al een tijdje niet meer door. De site kraakt in zijn voegen, als je het mij vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 19 januari 2003 Share Geplaatst 19 januari 2003 Ik heb gisteren nog wel een paar e-mails ontvangen. ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 19 januari 2003 Share Geplaatst 19 januari 2003 Vandaag is er bij mij ook wat binnengedruppeld, met vertraging van meer dan 24 uur. Maar ik mis nog heel veel mails. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 19 januari 2003 Share Geplaatst 19 januari 2003 Vandaag is er bij , met vertraging van meer dan 24 uur. Je hebt teveel trafic op .com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 19 januari 2003 Share Geplaatst 19 januari 2003 Vandaag is er bij , met vertraging van meer dan 24 uur. Je hebt teveel trafic op .com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden