Spring naar bijdragen

Foto's posten - Iets mis?


gr1

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 90-1015262279

Zelfde constatering, vanaf vanmorgen vroeg al. Ik kreeg bij het uploaden een foutmelding over mail die niet verzonden kon worden vanwege een disk quotum. Gezien het gebruikte script betekent dat waarschijnlijk dat de beschikbare schuifruimte voor plaatjes opgesoupeerd is. Als ze aan de overkant van het water wakker worden (rond 15:00) zullen ze het hopelijk bekijken...

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan geen foto's posten bij mijn logs. Volgens mij is er iets mis bij geocaching.com

Moet je ook maar plaatjes op je eigen site zetten en die arme Jeremy niet met al die rommel lastigvallen. Gewoon een linkje plaatsen is dan voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279
Moet je ook maar plaatjes op je eigen site zetten en die arme Jeremy niet met al die rommel lastigvallen. Gewoon een linkje plaatsen is dan voldoende.

Nouwwww... dat gaat dus prima als je een cache plaatst, omdat je daarbij zelf de HTML kunt opgeven. Dat concept pas ik dan ook ruim toe bij de Bolle. Maar toen ik op dezelfde wijze een plaatje bij een 'Note' wilde zetten, sloopte het script er een deel van de HTML syntax uit - waardoor de link kreupel werd. Ik heb vanwege tijdgebrek niet verder geexperimenteerd, maar zal het melden als ik een foolproof methode heb gevonden.

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan geen foto's posten bij mijn logs. Volgens mij is er iets mis bij geocaching.com

Moet je ook maar plaatjes op je eigen site zetten en die arme Jeremy niet met al die rommel

Dan moet je wel eerst een eigen site hebben. Ik zal de mogelijkheden hiertoe eens onderzoeken. Overigens zou ik de fotografische verslaglegging van de Cairnteam-hunts niet willen omschrijven als 'rommel'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Overigens zou ik de fotografische verslaglegging van de Cairnteam-hunts niet willen omschrijven als 'rommel'.

Sommige cachers beweren toch echt dat het "rommel" is wat ik op mijn site heb staan waar toch de meeste bezoekers voor komen  :D  :D

 

 

 

Edited By MegaHeks on okt. 30 2002 at 00:33

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...