Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, ja had ook wel door dat het een geintje was hoor :rolleyes: . Wou alleen even terug stoken

Als het mooi weer is moeten we maar weer eens een :thumbdown: drinken

gr. Maarten

Geplaatst (bewerkt)

Nu ik lees dat deze in Someren ligt, wil ik ook wel ontmaagden hoor. Zoveel maagdjes heb ik nog niet op mijn naam staan :P

En ik ben lekker wel Brabander!!! Wel al bijna twee jaar, volgens de ambtenaar die mij trouwde. :lol:

Succes voor de diegene die gaan poogen hem te ontmaagden! :cry:

bewerkt door Randa_v
Geplaatst

Hoe kan ik nou het derde erelid vergeten. :cry: Dus Goedweerloper, de ereleden staan er klaar voor en we gaan er voor. Goed weer of geen goed weer. :lol:

Geplaatst

mmm.

3 ereleden, Randa V, Team Aragorn?, Pentagram?. Geogeldrop? Het dreigt een klein mini event te worden.

Goedweerloper, laat de bug maar zitten, Ik zou als ik jou was koffie met gebak verzorgen. :cry:

Is de cache ook eerder online.

Geplaatst

We wachten met spanning af en hopen maar dat we niet net in het buitenland zitten als ie online komt. Ach ja, dan hebben we in ieder geval iets leuks te doen als we terug komen. :) 't is in ieder geval een mooi gebied daar bij het Beuven! :P

:cry: Ennuh, Vinnie/@rend/LesMarten: staat de Orde der Schijnheiligen eigenlijk al in mister Carrotte's woordenlijst? :lol:

Geplaatst
mmm.

3 ereleden, Randa V, Team Aragorn?, Pentagram?. Geogeldrop? Het dreigt een klein mini event te worden.

Goedweerloper, laat de bug maar zitten, Ik zou als ik jou was koffie met gebak verzorgen. :lol:

Is de cache ook eerder online.

Als ik wist welke dag de cache online zou komen dan nam ik een paar tuinstoelen en een kan koffie mee of een kratje bier :cry:

Helaas gebeurt dit straks zomaar op een willekeurige dag om half 6 in de ochtend en zo fanatiek ben ik nog niet niet om dan iets te organiseren. Zul je net zien dat de regen dan met bakken uit de lucht komt...

Het is nu nog wachten totdat ik de geocache sticker van de goodies shop binnen krijg, dan kan het doosje het bos in en kan ik het formulier invullen. De TB dog tag komt tegelijk binnen met die sticker dus dat maakt het niet langzamer.

Geplaatst
Het is nu nog wachten totdat ik de geocache sticker van de goodies shop binnen krijg, dan kan het doosje het bos in en kan ik het formulier invullen. De TB dog tag komt tegelijk binnen met die sticker dus dat maakt het niet langzamer.

De snelheid van de goodiesshop kennende :cry: zal het dan niet lang meer duren!

Geplaatst

Ik kan me vergissen, maar het gaat het nu overal over behalve over de topic.

Volgens mij moet deze topic gesplitst worden in een topic waar het over hoe een cache op gemeentegrond te plaatsen en over het ontmaagden van caches en de strijd tussen brabo's en limlanders. Oftewel Rowan Heze's subtiele naaikransje versus Bosche Bollen theedozen

Ik weet het dames, het is kl*te weer buiten en er is geen mallemoer op TV. Het is komkommertijd. Of we gaan hier nu weer ontopic of we gaan met zijn allen naar de lamballenafdeling op slowchat en sluit ik dit draadje.

Not Done: Sla eten terwijl je weet dat ze met de zweep verbouwd zijn voor een appel en een ei in Limburg door moderne Poolse slaven..

Geplaatst (bewerkt)
Ik kan me vergissen, maar het gaat het nu overal over behalve over de topic.

Volgens mij moet deze topic gesplitst worden in een topic waar het over hoe een cache op gemeentegrond te plaatsen en over het ontmaagden van caches en de strijd tussen brabo's en limlanders. Oftewel Rowan Heze's subtiele naaikransje versus Bosche Bollen theedozen

Ik weet het dames, het is kl*te weer buiten en er is geen mallemoer op TV. Het is komkommertijd. Of we gaan hier nu weer ontopic of we gaan met zijn allen naar de lamballenafdeling op slowchat en sluit ik dit draadje.

Not Done: Sla eten terwijl je weet dat ze met de zweep verbouwd zijn voor een appel en een ei in Limburg door moderne Poolse slaven..

Het topic was langzaam veranderd van het plaatsen van een cache in een Gemeentebos tot een topic over de voortgang van mijn cache en vragen van mij over bepaalde dingen zoals invullen van formulieren en het maken van een cache pagina. Dat hoort thuis in dit forum, want het zijn plaatsings vragen en problemen.

Maar je hebt natuurlijk 100% gelijk als je zegt dat al het gezwam over het ontmaagden van die cache en organiseren van een soort mini ontmaagdings event met koffie en zo off topic is. Daar zal ik in ieder geval mee ophouden.

En dat brabo-limbo gedoe is trouwens al afgesloten.

OH JA nog iets... jammer voor Geogeldrop, maar helaas moet ik het Beuven links laten liggen en mag de route er niet dicht bij in de buurt komen van de terreinbeheerder om struinen te vermijden als iemand een waypoint fout maakt. De route komt wel ergens anders bij de hei.

En mijn geplande FIETSCACHE zal natuurlijk ook over het fietspad langs het Starven en het Beuven lopen. Dit kan omdat fietsers niet zomaar langs het ven gaan struinen.

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst (bewerkt)
Ik wil mijn eerste cache graag dicht bij huis plaatsen in een mooi stukje bos en langs de hei, maar ik weet niet aan wie ik toestemming moet vragen.

Dit is namelijk een gemeentebos maar er staan bordjes van Staatsbosbeheer. Toch is dit bos in beheer van de gemeente, tenminste dat zeggen ze bij de gemeente...

Daar vragen ze mij nu om de route op een kaartje (dan geef ik ze de WP's) en een 'begeleidend schrijven' dus ga ik lekker de ambtelijke molen in en duurt het tot sint juttemis met dikke legeskosten. Hebben jullie misschien een tip om die molen te kunnen omzeilen (staatsbosbeheer als breekijzer ofzo?).

Hier stonden dan geen bordjes maar in mijn woonplaats had ik hetzelfde gedoe totdat ik er achter kwam dat het dus wel van SBB was. En het heet dan een gemeentelijk bos te wezen. Toestemming SBB is toch geregeld. :cry:

bewerkt door Tornado Stiens
Geplaatst
Ik wil mijn eerste cache graag dicht bij huis plaatsen in een mooi stukje bos en langs de hei, maar ik weet niet aan wie ik toestemming moet vragen.

Dit is namelijk een gemeentebos maar er staan bordjes van Staatsbosbeheer. Toch is dit bos in beheer van de gemeente, tenminste dat zeggen ze bij de gemeente...

Daar vragen ze mij nu om de route op een kaartje (dan geef ik ze de WP's) en een 'begeleidend schrijven' dus ga ik lekker de ambtelijke molen in en duurt het tot sint juttemis met dikke legeskosten. Hebben jullie misschien een tip om die molen te kunnen omzeilen (staatsbosbeheer als breekijzer ofzo?).

Hier stonden dan geen bordjes maar in mijn woonplaats had ik hetzelfde gedoe totdat ik er achter kwam dat het dus wel van SBB was. En het heet dan een gemeentelijk bos te wezen. Toestemming SBB is toch geregeld. :thumbup:

Tornado Stiens, lees wat verder dan het eerste berichtje a.u.b. en je ziet hoe het is gelopen. De bordjes waren dus niet van Staatsbosbeheer maar van de gemeente, uitgevoerd in Staatsbosbeheer-groen dus daar was ik van een afstandje mooi ingetuind.

Uiteindelijk viel het met de gemeente toch mee, dankzij een welwillende beheerder en een ambtenaar die volgens mij ooit van geocaching had gehoord op een positieve manier!

En verder heb ik nog een klein berichtje over de cache.

De cache ligt er en het cache formulier is ingevuld. Met dank aan 8bg die mijn tekst heeft voorzien van HTML code. Nu is de beurt aan de approver(s).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...