Spring naar bijdragen

Grote maten


thex

Aanbevolen berichten

Enkele jaren geleden een aantal praktische Fjall Raven broeken gekocht. Helaas kan ik niet een nieuwe broek op voldoende grootte vinden (hoewel de oude mij vreemd genoeg nog passen).

Maat 58 blijkt maten te klein, en op internet verslik ik me in US, NL en UK. Wie weet een buitensportzaak of merk voor grote maten ?

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je weet welk model en welke kleur je wilt hebben dan kan je misschien via een buitensport-zaak het één en ander bestellen bij de importeur/fabrikant.

 

Fjällräven maakt SUPER broeken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik ook alleen maar Fjällräven broeken voor outdoor werk. Maat 50 geloof ik. Het klinkt wel als een fabrikant waar je (evt. via Bever) zou kunnen bestellen.

 

Probleem is: maat 58 is de grootste, en ik moet meer hebben.

Een goede geocache broek is stevig, droogt snel, houdt prikkende plkanten tegen, kan tegen een stootje, en je kunt er de struiken mee in. M.a.w. speciale stof nodig.

Alleen 58 met stretche heupband past nog net.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Roermond is een factory outlet van Fjall Raven. Ik ben er zelf prima geslaagd, voor een aantrekkelijke prijs. Als je eens in de buurt komt is het een bezoek waard. Er liggen trouwens nog meer outdoorzaken. En er liggen hier ook hele mooie caches, dus wat let je om eens een weekend deze kant op te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...